Nekad Amyarbaz | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Amyar Pirota

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2000

Vad heter du på discord? smokeup#3354

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela:
Måndagar:15.30-21.40
Tisdagar:15.30-21.40
Onsdagar:15.30-21.40
Torsdagar:15.30-21.40
Fredag:15.30-05.00
Lördag:13.30-05.00
Söndag:12.30-21.40
Det kan ske pauser på vardagar men försöker va så mycket aktiv som möjligt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? inte så länge kanske 3 veckor men lärt mig mycket.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra vad varenda servervakt skulle göra alltså sitt jobb att vakta se till så det inte är buggar eller om folk fuskar och bryter regler. Även förbättra dehära Community så vi alla i multistaden skulle få en bättre RP.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli det eftersom servern behöver mer vakter för det är många som gör fel jag har själv gjort fel men man lär sig och därför måste det finnas folk som rensar folk som inte lyssnar eller inte försöker lära sig. Och så vill jag bli det eftersom det är något jag skulle älska samt något jag skulle passa in i.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer bidra med allt jag kan med rensningar och allt de som rpa fel och inte försöker sköta sig bannar jag och sen så gör jag inte powergaming 2 alltså spelar för pengar och makt så om jag ser buggar med weed eller vapen då rapporterar jag för att jag är inte den som håller tyst och tar för mig jag säger alltid till om det är något fel.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer att bidra med sanning och meddela buggar även där an tjänar cash för jag spelar för att jag tycker det är något roligt och som jag vill ta seriöst så jag kan utveckla mitt ja. Jag kommer även banna alla som inte lyssnar på reglerna även vänner för att det ska bli en så bra RP som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? För det är något som jag skulle passa in på. Jag ser många som gör fel och fel utan att bli bannad då menar jag att de knivhugger folk och slåss vid butiker samt torget och om jag var servervakt skulle jag kunnat banna/kicka de.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lärt mig dessa komandon:/bring alltså man specar honom. /kick (id) (reason) /noclip man flyger runt utan att någon ser dig. /goto(id) man teleportrar till en person./sqlsearch man söker upp någon offline på steam för att banna personen./ sqlhistory man kollar efter tidigare bans./setjobb(id) man ger jobb till någon ex gäng och sånt

Är du whitelistad på serven? Ja det jag varit 3 gånger då jag blivit avstängd men lärt mig från alla misstag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad 2 gånger en för lall då en kille fjärtpippa samtidigt som jag var inne på animations meny och jag lalla med han så han skulle skratta men han tryckte enter när det var en synkad animation vilket inte var mening. För det var så han bara skulle skratta men jag tryckte X direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej nu spelar jag bara multi för det är den bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka