Accepterad Amyar | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132606640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amyar

Vad är ditt discord namn? ww.#9999

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 22 bast och 1,86m lång som gillar bilar och har bruna ögon och svart hår. Namnet på karaktären är Amyar Pirota även känd som A.P med sitt smeknamn. Min karaktär är en person som bryr sig om sina nära och kära vilket gör att många gillar han. Han gillar även att göra business vilket gör att han kommer att passa in på massa eftersom folk gillar att göra business. Han är också bra på att prata vilket gör att folk känner sig välkomna och trygga när de pratar med han. Amyar har ett intresse för kvinnor och bilar som sagt. Amyar är ifrån Kurdistan och kom till Sverige när han var 4år gammal. Hans mamma övergav honom och en ny familj började ta hand om honom. Amyar biologiska mamma nämnde också att han egentligen heter Hamodi men hans föräldrar tycke att det passade med namnet Amyar. Amyar har också ett galet intresse för fotboll när han vara en liten pojke. Han brukade springa runt på gården och spela fotboll med sina vänner han blev kallad för Ronaldo men intresset tappade han efter 15 års åldern. Men nu har Amyar intresse för bilar och satsar på att få jobba på en bilfirma. Amyar har vissa speciella känslor vilket gör han så omtyckt. Amyar är en härlig grabb som alltid är lugn och fokuserad det menas med att han inte blir arg om någon säger något och han blir inte ofokuserad om någon stör vilket gör att han är den bästa personen .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker personligen att jag ska bli medlem för att jag är en aktiv och driven grabb. Jag har fullt med energi och är jätte lugn. Och jag är upp till 100% online varje dag förutom om jag ska resa. Jag har det som krävs och jag kan nästan alla regler förutom regler för de kriminella. Jag kommer göra allt i min makt för att det ska gå bra och jag är en jätte snäll person . Jag kommer att bidra med massor från att utbilda mig till något så fler platser blir utfyllda vilket gör att folket i servern kommer tycka att den är bättre ex. om jag är Polis eller Securitas kommer jag inte bara komma och skrika på folk jag kommer ta det lugnt och sakta och det kommer finnas folk som kan hjälpa till oftare. Och jag kommer bidra med hjälp eftersom om jag blir medlem kan jag inte sitta och fjanta mig jag måste ta allt på allvar vilket det är men då kommer jag kunna bidra med att berätta vad som är rätt och fel så folk lär sig hur man beter sig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelat här snart 1 år så har ba gillat den

Hur hittade du Unive? min bror

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela en bra rp och ha roligt och göra roliga stunder. Även komma vidare med mitt rp i Unive och bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Roliga scenanrion är ett ända jag vill

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka