Nekad Amyar | Beslut Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Ditt discord namn: amyar123

Ditt Hex-ID: 11000015298161f

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim indragen medlem 3 dagar ban.

Vem/vilka tog beslutet? Shabbe

Varför tror du själv att beslutet togs? helt ärligt missförstånd och efter lite tänkande förstår ja själv halvt inte varför jag ens är bannad

Hur är beslutet felaktigt? Kan ta fram lite vettiga punkter. Jag blev då bannad och fick allt indragen för jag kalla en karaktär som heter farfaren killa för varvaren. staffen sa då att det var discord namn. men det var det inte i discord heter människan vfrmda0 och spelaren har själv vouchat att han kallas varvaren ingame som smeknamn så som jag kallas amyar ingame även om jag heter mattte. så framför allt tycker jag det borde vara ogiltigt då jag kan bevisa att jag inte sa något ooc utan något som var ic. jag förstår dock staffens sida sedan tycker jag också indraget allt var lite o ta i en muntlig varning hade också funkat då detta är nog det minsta regelbrottet man kan göra. det är nog mild mild milld ooc ifall det skulle vara korrekt det sänkte inte rp nivån och gjorde ingen påverkan killen går via namnet varvaren och claimar det själv. spelaren heter heller inte varvaren på discord

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: bild ska infogas

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka