Nekad Amyar | Ban överklagan [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Länk till din steam profil: kan ej

Ditt Hex-ID: steam:110000145e080b0

Vad är din discord tagg? Amyar#4198

Vem var det som bannade dig? Lucifer

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: birwzb Anledning: RDM Går ut om: 2 dagar 23 timmar 48 minuter Placerad av: Lucifer

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror staffen hade sina anledningar men måste också kunna förstå mina. Staffen bannade mig för en stream tyckte jag skulle bli bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med min polare Toby som är polis och hans guzzar sen när 2 orten grabbar kommer i sin s1. Det första dom sa var sexuela saker om tjejerna typ som kan du twerka på mig eller låt mig ta dig på en sväng vilket jag störde mig på så jag börja snacka med dom. såklart hade dom atityd och hetsa så det blev bråk dom kom 2v1 så jag tog fram ficklampan till mitt egna försvar. Det är deras fel att dom bråkar med en kille dom inte känner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig då det var självförsvar samt staffen hade ej ban bevis när han gjorde bannen utan valde att lita på vad en streamers tittare sa. Isåfall tänker jag att jag kan ta bannen när han har bevis på sin pan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla är gamla minns dom inte. Senaste var perma från dcn för 10 timmar sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte snackat med dom och undvika dessa män.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte snacka med folk kommer driva rpn till ett sätt om själv inte gillar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Att du dödar vid piren är fortfarande ett regelbrott, istället kunde du ha skrivit en /report om dom skulle RDMat dig. Bevis materialet kommer att läggas in så fort jag har möjligheten till det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka