Accepterad Amyar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199345964575/

Ditt Hex-ID: 11000015298161f

Vad är din discord tagg? Amyar#6060

Vem var det som bannade dig? QT

Bild på banmeddelande: ss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska va ärlig gjorde staff rätt i att banna mig men de vart lite missförstånd på samma gång. QT bannade mig för jag uppenbart powergamea och mild vdm att man råkade pitta lite. Men grejen är att min uppfattning av scenariot var att poliserna va lallare och bara pittade mig om man kollar banbevis ser man hur mycket dom pittar och rammar i hög hastighet vilket jag upplevde triggande och irriterande vilket väckte en aggressiv personlighet där jag powergamea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sons huset våran allians. Där körde jag runt och några sekunder senare kommer polisen och boxxar in o rammar en massa jag säger ajj fåtall gånger sedan blir jag frustrerad och börjar powergamea ut från scenariot vilket är fel men jag gjorde fel. Sedan efter jagar dom mig och forsätter pitta, pitt efter pitt jag får damp och kör därifrån utan att rpa på skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt regelbrott är regelbrott oavsätt omständigheterna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många bans senaste minns jag själv inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stannat rpa på skadorna samt brösta att bli gripen även anledningen till att jag gjorde allt för o köra därifrån var för att jag är efterlyst ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte powergamea och brösta fängelse 🤣

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kunde ej skicka bild på bannen vet ej varför

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka