Nekad Amyar | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Länk till din steam profil: hittar ite

Ditt Hex-ID: 11000015298161f

Vad är din discord tagg? amyar123

Vem var det som bannade dig? shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-13 162621.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs banna för jag sa fuck varvaren hans karaktär heter farfaren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ser en gammal vän skriva i twitter så tänkte skoja lite med han är väldigt van med att alla säger "varvaren" ingame och sällan hört farfaren samt hette han så innan ingame om jag inte minns fel men ber om ursäkt det va ett simpelt misstag som skedde då jag inte rpat på länge. jag trodde också det var okej att kalla han varvaren då han själv medgett att han kallas för de ig jag visste inte att det var ooc eftersom han heter ju inte det på discord men fick förklarat att det ändå va ooc då han hetit så för ett tag sedan så då förstår jag. men jag ber dock efter empati då jag inte visste och självklart inte hade gjort sådant misstag om jag visste att det inte var okej. jag försöker verkligen rpa på bra skaapa roliga scenarion och ha kul på ett tillåtet sätt på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen trodde jag var felaktig fick förklarat för mig av staffen shabbe att jag hade fel och bannen är korrekt. fine kan enas att det var fel från mig men måste också confirma att det var bra mängd missförstånd som sagt jag trodde det var okej för mig att kalla varvaren för varvaren ingame då han kallats de men det var det tydligen inte och jag förstår de o självfallet kommer bära vidare på detta misstag till mina timmar inom rpn framöver. Jag gör denna överklagan som i form utav beslut överklagan / ban överklagan. mitt huvud fokus är att kunna få en ny chans att spela nu under helgen men hade blivit väldigt tacksam om jag fick chansen att rpa igen som kriminell på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ett viss antal bans kan ta senaste som var för rasism jag var bannad ungefär 4 månader och lärt mig från bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut hade kunnat börja med att inte skriva varvaren eller säga de alls ingame då alltså sedan om jag var osäker på om jag får säga hans smeknamn får jag då fråga staffs ifall det är okej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra om samma misstag och att vara försiktig samt fråga om de något some udda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka