Accepterad Amyar | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132606640/

Ditt Hex-ID: 110000145e080b0 (Hex)

Vad är din discord tagg? ww.#6666

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-26 205057.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror philip fick en fel uppfattning och jag gjorde lite fel själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Philip skrev ut att Combat loggar man blir man skickad åt helvete och då satt jag i vc med R4ambo och sa till han att kolla vad philip skicka ut då sa han vart jag ba kolla chatt han ba det står inget sen jag taggade han i reply till philips utskick så han skulle kunna se de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både sidorna så som philip uppfattade så var de rätt men vill ändå kunna säga mitt budskap med det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många banns flera gamla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sagt till rambo att scrolla upp eller copy och paste i våran pm

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag kommer ej göra om det såklart och jag förstår att philip var arg vid det tillfället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka