Nekad Amyar | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Amyar

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2008

Vad heter du på discord? ww.#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar:15-22
Tisdagar:15-21
Onsdagar:15-21
Torsdagar:15-21
Fredagar:15-06
Lördagar:14-06
Söndagar:12-23

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra vad alla servervakter gör svbanna de som gör fel revive folk som blivit rdma eller varit offret i regelbrott. Och så kommer jag dv för hinder och rpa som vanligt men iallafall vakta servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli det eftersom många gånger händer det att en bil står i vägen då kan inte jag göra något kanske på torget garage eller blir någon rdmad eller jag kanske blir rdmad då kan jag inte göra något eller någon som rdmar kan inte jag svbanna så det inte sker för jag känner att jag behövs som servervakt eftersom jag är aktiv och med om mycket. Och det är ju så att när man ser någon som gör stora fel med mening kan man inte göra något bara skicka en /report... Så jag vill bli servervakt för att kunna ha färdigheterna att rätta fel och dva bilar som kanske är buggade eller står i vägen länge. Jag vill också kunna kicka och banna för folk som går runt och slåss men ingen staff är där då är det bra om jag har servervakt och är är för då kan jag svbanna 30 min

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer bidra med massor jag dvar bilen som inte står rätt eller buggade jag svbannar de som gör stora fel alltså regelbrott jag kickar de som gör små fel som att glömma sin mick på vc acc jag använder inte servervakt till abuse jag gör det för det behövs fler servervakter. I princip så bidrar jag mycket men rättningar på servern och jag är uppe hela nätterna på helger och lov så folk kommer ej lalla på torget när jag är

Varför ska just du bli servervakt? För jag kan alla regler och är aktiv och ser mycket fel som folk som gör rdm och vdm samt fail rp eller fear rp och när jag ser det kan jag inte göra något eftersom jag inte har perms.
Och jag tar nytta av det jag har alltså om jag är servervakt ressar jag de som bli rdma eller något liknande eller jag svbannar om någon gör fel jag gör allt för servern ska bli bra .

Varför vill du bli servervakt? För att jag känner att servern behöver förbättringar av rpandet där många rdmar så blir de ej bannade och jag är ju där och jag har inte färdigheter att svbanna eller kicka. Och så vill jag ha färdigheterna för att kicka folk som gör fel. Och så stötter jag på många lallare och det finns inget man kan göra då man inte är servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto [id] man går till någon /bring [id] man tar hit någon /spectate man tittar på andra spelare /spawnitem man spawna saker /spawnobject man spawnar saker ex. radio /sqlban [id] man bannar spelare /sqlsearch man kollar upp folk för att kanske banna /kick man kickar någon /revive man revive någon som är död /sqlbanhistory man kollar hur många bans personen haft /noclip man åker runt flygandes osynlig för att kolla rpandet /setjob man ger folk jobb /tpm teleportar till någon

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jätte länge sen minns inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka