- Meddelanden
- 272
- Reaction score
- 39
Vad är ditt namn i verkligheten? Amyar
Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2008
Vad heter du på discord? Bearnes#9999
Hur länge har du spelat på Unive? sen januari 2021
Hur många timmar har du på Unive? runt 1,500
På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? mer rp på qpark
Hur kan man skilja på olika karaktärer? olika utseende och beteende
Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för qpark behöver fler plus har jag rolig rp
Varför vill du bli Dubbelarbetare? för att det är roligt att testa qpark samtidigt som polis
Är du whitelistad på serven? nej jag är medlem
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans bannad förut när jag var sån ny lallare men nu aldrig
Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? nope ksk lite på rsm freeroam
Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? ja att jag vill få qpark att bli roligt
Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2008
Vad heter du på discord? Bearnes#9999
Hur länge har du spelat på Unive? sen januari 2021
Hur många timmar har du på Unive? runt 1,500
På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? mer rp på qpark
Hur kan man skilja på olika karaktärer? olika utseende och beteende
Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för qpark behöver fler plus har jag rolig rp
Varför vill du bli Dubbelarbetare? för att det är roligt att testa qpark samtidigt som polis
Är du whitelistad på serven? nej jag är medlem
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans bannad förut när jag var sån ny lallare men nu aldrig
Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? nope ksk lite på rsm freeroam
Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? ja att jag vill få qpark att bli roligt