Amucktuber
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198068048611/
Ditt Hex-ID: 1100001066ca2e3
Vad är din discord tagg? Amucktuber #7278
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? perma tror jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte en blekaste aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Serven crasha, jag loggade in igen, spawnade utan armar. Påväg till klädaffären och blir tasad av en polis samt gripen, sekund efter så blir jag bannad för "lallare"
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då jag inte gjorde något fel, jag skulle bara byta kläder då min gubbe hade buggat och starta utan armar.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej aldrig bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ser inget annat jag skulle göra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man tydligen inte får gå till klädaffären o byta kläder
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001066ca2e3
Vad är din discord tagg? Amucktuber #7278
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? perma tror jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte en blekaste aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Serven crasha, jag loggade in igen, spawnade utan armar. Påväg till klädaffären och blir tasad av en polis samt gripen, sekund efter så blir jag bannad för "lallare"
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då jag inte gjorde något fel, jag skulle bara byta kläder då min gubbe hade buggat och starta utan armar.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej aldrig bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ser inget annat jag skulle göra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man tydligen inte får gå till klädaffären o byta kläder
Har du läst våra regler? Ja