Nekad Amro | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amro

Vad är ditt discord namn? A M R O#9327

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Leijonberg och är 22 år gammal. Johan är född och uppvuxen i en liten stad i centrala Sverige och har alltid varit en aktiv person. Han har ägnat mycket tid åt idrott, vilket har hjälpt honom att bygga upp en stark fysisk hälsa. Han har också alltid varit intresserad av vetenskap och biologi, vilket han har ägnat till att bli en sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra väldigt mycket inom unives rp. För det första så har jag ändå helt okej rp. Jag har rpat gamsla mycket under dem senaste veckorna och såklart innan jag tog en paus från fivem. jag har spelat på unive förut och jag var sjukvårdare och har varit en polis en gång. Jag bytte jobb ganska ofta eftersom jag ville hjälpa mycket med servern och serverns rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna scenariot men att man ska spela för att ha kul!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för ungefär två år sedan av några olika streamers och mina vänner hjälpte mig med fivem.

Nekad utveckla mer på Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka