Accepterad Amro | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amro

Vad är ditt discord namn? amroehhh

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Johan Leijonberg, född 2002, är en 20-åring från en liten ort utanför Stockholm. Han växte upp i en medelklassfamilj med sin bror Kalle. Johan är vänlig och kreativ, med ett stort intresse för musik och konst; han spelar gitarr, sjunger och målar på sin fritid. Han är också en engagerad fotbollsspelare men det börjar spåra ut lite just nu. Johan och Kalle har en nära relation med både vänskap och lite tävling. Johan studerar kreativa ämnen på en högskola och drömmer om att jobba med polismyndigheten eller sjukvården som han har tidigare gjort i andra städer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mycket till Unive rp av flera anledningar. Först och främst har jag bra erfarenhet av roleplay. Jag har spelat mycket de senaste månaderna, och innan jag tog en paus från FiveM hade jag även mycket erfarenhet. Jag har tidigare spelat på Univer rp, där jag var sjukvårdare och har även varit polis en gång. Jag bytte jobb ganska ofta eftersom jag ville hjälpa till med olika delar av servern och förbättra rollspelen där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna scenariot men man ska spela för att ha kul! Det blir ingen bra rp om man bara försöker vinna varje scenario man är med på.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort och jag skulle kunna nämna några exempel som just sunt förnuft då man ska tänka lite till innan man gör saker som till exempel: ska jag verkligen slå någon utan anledning? Så att det kan vara verkligt och utveckla rp. En till är då rdm vilket står för random deathmatch då man inte ska döda någon utan en giltig scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel. Jag har spelat på Univer flera gånger tidigare, även när servern var ganska ny. Jag har också spelat på andra fivem rp servrar!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget mer att berätta

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka