Accepterad Amro | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amro

Vad är ditt discord namn? Amro#9327

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Leijonberg, han är en ung man som är 23 år gammal med en aktiv livsstil och ett starkt intresse för både idrott och vetenskap. Att växa upp i en liten stad i centrala Sverige kan ha gett honom en känsla av samhörighet med sin gemenskap och kanske har hans engagemang i idrott gett honom möjligheter att utveckla färdigheter som samarbete och ledarskap.

Hans intresse för biologi och vetenskap kan ha inspirerats av hans önskan att förstå kroppen och hur den fungerar, och kanske har han också sett hur viktigt det är att ha en god förståelse för sjukvård och hälsa i sitt samhälle.

Genom att välja att bli en sjukvårdare har Johan valt en karriär som kan ha en direkt påverkan på människors liv och hälsa. Som sjukvårdare kan han hjälpa till att lindra smärta och lidande, ge stöd till patienter och deras familjer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra väldigt mycket inom unives rp. För det första så har jag ändå helt okej rp. Jag har rpat gamsla mycket under dem senaste veckorna och såklart innan jag tog en paus från fivem. jag har spelat på unive förut och jag var sjukvårdare och har varit en polis en gång. Jag bytte jobb ganska ofta eftersom jag ville hjälpa mycket med servern och serverns rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna scenariot men man ska spela för att ha kul! Det blir ingen bra rp om man bara försöker vinna varje scenario man är med på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för ungefär två år sedan av några olika streamers och mina vänner hjälpte mig med fivem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka