Nekad Amro | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199183379838/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amro

Vad är ditt discord namn? Amro_yt#0001

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Larsson och har precis flyttat in till staden. Jack är adopterad från phillipinerna men uppväxt i en svensk familj. Han var så sent som igår med om ett Bankrån där han var en utav gisslan.
Han lärde sig mycket den dagen om serven. Han har samlat ihop 130k och vill köpa en bil från någon bilfirma. Han väntar bara på att dom ska öppna. Han vill såfort han har skaffat bil försöka gå en Polis eller ambulansutbilldning men han har inte bestämmt sig riktigt vilket utbildning han vill ta. Jack har en tendens att utala folks namn fel då han tycker det är kul att trigga folk. Annars är Jack väldigt streetsmart.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag var whitelistad på Sjöstaden för ett tag sedan där jag nästan blev admin kan man säga. Inte riktigt men nästan. Detta berodde på att jag tog en paus från rp och det kändes inte rätt att bli admin i samma tillfälle. Men efter Sjöstaden kan man säga att jag vet hur rp fungerar och att jag har full koll. Spelar även med sunt förnuft och kommer vara hjälpsam i serven. Har även läst igenom reglerna noga ett par gånger och har koll på allt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hört att det ska vara bra rp här. Såg även Cosmo på tiktok som körde på serven. Och att alla mina kompisar börjar spela på unive och de rekommenderar denna servern.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade unive sedan började jag spela det och sedan vänjade jag mig med unive och började spelade det oftare. Sedan blev det roligare och roligare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill uppnå att ha så kul som möjligt med andra personer på servern. Skaffa vänner på servern och kanske ordna upp bilträffar eller andra roliga saker. Sedan att utforska olika jobb och testa på allt möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli personen som alla kan lita på och vara bra vän med. Det är mitt stora mål. Hade varit skitkul att efter ett längre tag bli staff på serven om jag skulle känna mig redo att ansöka till detta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Absolut ingenting förutom unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka