Nekad Amro | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199183379838/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amro

Vad är ditt discord namn? Amro_yt#0001

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack larsson han är 22 år gammal och han gillar att köra bilar. Han har alltid velat bli någonting som har med bilar att göra. Jacks favoritmat är kebabtalrik med vitlökssås och hans favoritdricka är mountian dew. Hans pappa Karl larsson jobbar som mekanik och brukar mecka med jack ibland. Han är 57 år gammal och han gillar hamburgare med friterad potatis. Karl har också en fru hon heter karin larsson. Karin är 54 år gammal hon jobbar som en yoga lärare, hon gillar att gå med hunden varje lördag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att unive är en rolig rp server med bra scripts och trevliga spelare som kan roleplaya bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att mina kompisar började spela på denna servern sedan började jag spela och efter det så har jag vant mig med denna servern.

Hur hittade du Unive? Från min kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna ha bra jobb med tillgång till bra saker och kunna bli rik.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle vilja bli en moderator

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte riktigt om jag är inte bannad på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka