Nekad Amro | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill bli biträdande på vianor

Vad heter du IRL? Amro

Vad heter du på discord? Amro_yt#9327

Hur gammal är du? jag är 12 irl men ig är jag 22

Hur många timmar har du på Fivem? jag har typ 242 timmar på unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har varit biträdande chef på saras bil och mc innan jag kan bli mycket om bilar du kan alltid lita på mig. Jag har också blivit erfarenhet på mekonom. Jag har tar jobbet också jätte sariöst och jag är svin aktiv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på saras bil och mc, erfarenhet på marja lisas och anställd på mekonom men jag vill testa något nytt så jag har bestämt mig att jobba på vianor.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jack Larsson Född 1999.
Jack med sin stockholmaredialekt. Detta blir bättre RP då jag som knappt kommit in i puberteten kommer rpa som en 22 åring. Jack som kommer från ett samhälle med mycket pengar, som numera förlorat sina föräldrar. Inte direkt några pengar kvar men Jack har väldigt höga Ambitioner. Eget företag? Mekonom, polis? Till skillnad från andra är Jack mycket för pengar. Kärlek och vänner är solklart en viktig del men pengar och företag är viktigast. Jack har ett stort fotbollsintresse. BK Häcken för evigt! Arsenal på sidan:) Jack som lider av adhd . En kort sammanfattning om dessa två nämnda. Jack är väldigt framåt. Höga ambitioner med stora mål i sin jobb karaktär. Ett kontorsjobb hade inte varit Jack kopp av te då han lätt blir uttråkad. Men och andra sidan skulle polis vara ett bra jobb. Mycket att göra och så. Annars är Jack väldigt svag för personer som inte kan bete sig. Låg iq allt sånt där är ett väldigt jobbigt och frustrerande för Jack. Det var min lilla förklaring av Jack

Hur ofta kommer du vara inne? På normala dagar kommer jag börja jobba frånh klockan 3 till typ kl 8-9, men på lov dagar kan jag börja jobba från kl 1 eller tidigare till typ klockan 10 eller 11.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag lätt göra unive är en jätte rolig server och jag kan fersöka jobba hos en annan jobb jag spelar inte på unive bara för jobb eller pengar jag gör det för att skaffa kompisar och ha det roligt med att roleplaya.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej inte för tillfället.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag. Jag kan många regler och alla grund regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka