Accepterad Amro | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183379838/

Ditt Hex-ID: 110000148e73d7e (Hex)

Vad är din discord tagg? Amro_yt#9327

Vem var det som bannade dig? zekjie

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: sniper ~zekjie Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag vet exakt varför och jag kan förklara så först så skjöt jag med min jyvär men lyssna jag råkade miss klicka men på min sida så ville jag skrämma bort han som vdmade mig och han stjälde min bil nästan bara att jag hotade han jag har klipp och jag gjorde inget för att han skulle vdma mig för han kom och trashtalka om min bil och mig han ba ful bil och pekar finger sedan åker jag iväg till marja lisas för jag ignorerade honom då huvud saken som jag skulle egentligen göra var att hitta ett jobb för jag blev medlem idag för 3timmar sedan så jag åkte till marja lisas som sakt och sedan kommer killen igen och börjar sparka på min bil och fortsätta trashtalka ändå att jag har inte gjort han fel för när jag först såg han så var det när jag skulle hoppa av från min kompis bil som vi skulle jaga djur men jag sa till min kompis att jag behövde först fersöka hitta ett jobb innan vi gick och skulle jaga djur, efter allt det så möter jag killen vid marja lisas och efter det jag hoppar av bilen för att säga till han att sluta sedan slår han på mig och sparkar mig på marken och hoppar på min bil och fersöka att hotwira min bil och jag tröttnar på han för han gjorde allt det där mot mig och jag tar fram min juvär och ska bara hota honom inte skjuta mitt mål var att skrämma bort honom och jag var arg och sedan efter han boxar mig när jag håller i jyvären så glömmde jag att jag hade den i handen och tänkte slå honom och jag slår och samtidigt skjuter utan mening för jag glömde att jag hade jyvären i handen när jag slog han och alla kommer och tror jag menade det och alla tror det var mitt fel som jag förstår varför men de lät mig inte förklara mig själv och jag blir bannad. Jag har clip jag ska skicka länk på de han gjorde https://medal.tv/clips/66213449/d1337Rwqgi3B?invite=cr-MSxYRUMsMjUwNDMwNTgs efter det så kör han på mig förlåt att jag inte hade clip på det :( Men jag hoppas ni förstår jag var svin arg och sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag tänkte slå han men jag glömmer att jag har jyvären i handen och jag slår honom tillbaka då skjuter min jyvär och inte träffar någon som är bra men jag hann inte förklara mig själv och nu är jag här och ban överklagar för att jag vill fortfarande spela på unive denna underbara och härliga servern. Så snälla kan jag få unban för jag står här och skriver denna överklagan för att kunna spela.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Det var mitt fel men jag råkade snälla unbanna mig jag kommer aldrig göra det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har haft 3 bans innan men de var när jag var svin ny som den första var ha push to talk och den andra va prata inte ooc och det var min tredje också men det var länge sedan och idag så gör jag äntligen en medlem ansökan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag tog bort jyvären och slog honom om jag skulle slå honom tillbaka och inte hotat honom alls men han powergama och han vdma men jag kunde bara att jag glömmde bort jyvären var i min hand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta eller ens hota folk med hageljyvär lovar att inte göra det igen jag svär jag menar verkligen detta och jag ber om ursäkt för mitt mistag hoppas ni förstår :(

Har du läst våra regler? Ja jag har gjort det precis innan ban överklagen som jag gör nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men jag lovar att inte göra det igen det här tog mig 30 minuter för att göra överklagan så snälla unbanna mig flr jag har förklarat allt och jag menar verkligen det förlåt att jag gjorde denna mistagen och jag lovar att inte göra det
igen. Tack för era uppmärksamhet Mvh Amro.

Senast ändrad:
Nästa gång du råkar göra något du vet är riktigt fel, missklickar eller liknande så skriv en report direkt så vet vi att du är medveten om felet. Jag tror på det du skriver nu och kommer ge dig en chans till.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka