Ej Antagen Amr | Ansökan till Forum Mod [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omar

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? omar

Vad heter du på discord? omar204.

Ange ditt födelsedatum 9 September 2004

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo det är så att jag vill hjälpa så mycket som jag kan eftersom att jag är aktiv nästan 24 timmar per dag och eftersom att nu är det sommar så det är inte många som är inne och hjälper så mycket medan jag har inget att göra Jag är 24 timmar i datorn varje dag och för att göra forumet bättre och snabbare på att svara och sånt

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är jätteviktigt annars blir det lite problem

Får en ansökan vara kopierad? nej

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? inte nu på en gång men det som jag tänker på mer Det finns många som till exempel ansöker till Vissa grejer och det tar väldigt lång tid för att svara eller till exempel Man blir nekad utan någon anledning eller till exempel att man ansöker sent om man vill ha svaret det ena snabbt

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville det ska se ut exakt som det ser ut just nu men lite bättre med aktivitet och att om man svarar med en ekad så att man svarar ordentligt till exempel att man skriver anledning och sånt Och att man svarar tydligt och respekt och inte att man bara lallar i svaret

Hur ser din aktivitetet ut? som jag sa tidigare att min aktivitet är 24 timmar per dag och ni kan dubbelkika i looks

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tack

+rep Mogen och seriös person. Skulle passa jätte bra!

Inaktuell, inte visat aktivitet eller engagerat sig i din ansökan på för lång tid. Denna ansökan kommer låsas och arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka