Accepterad ampesss | Medlem ansökning [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ampesss

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993314955/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Eriksson

Vad är ditt discord namn? ampes#8298

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Hej!
Jag heter Albin Bengtsson. Jag föddes i ett fattigt hem i Sverige 2000/03/24 med en pappa som satt inne när jag föddes. Jag har en Jag blev nedtryckt som liten i skolan, av lärare och andra klasskompisar. Jag blev sexuellt trakasserad av vaktmästaren på skolan och jag har trauma sen dess. Lärarna sa att jag var dålig på allt och att jag skulle ge upp. Jag låste ofta in mig på toan och grät. När de höll på för mycket sprang jag ofta hem gråtandes till min mamma. Min mamma har alltid gjort så jag har haft hoppet uppe. Under min skoltid var jag tvungen att byta skola 7 gånger pga mobbing. Sista gången jag bytte skola var i 9:an. När jag kom till skolan var jag inte mobbad men det var ingen som ville vara med mig. Under hela skoltiden hade jag bara dåliga betyg E-F mina föräldrar skrek på mig. Under 9:an fick jag ett stort intresse för fotboll. I den nya skolan blev jag erbjuden ett att börja träna för en klubb som hette Tvärskogs If. Den första säsongen gick jättebra. Jag var en stjärna. Av 34 matcher gjorde jag 46 mål och 34 assister. Jag blev erbjuden kontrakt från Arsenal, Manchester United och Manchester city. Men de enda jag ville spela för Manchester city. Och det skulle jag göra. Jag packade mina saker och åkte flygplan för första gången. Jag kom fram till Manchester och blev bemött som en kung. Säsongen gick jättebra och vi var vidare till cl. Alla matcher gick jätte bra fram tills finalen. Vi mötte Real Madrid och vi tog ledning tidigt. Därefter gjorde jag mål. Men efter första halvleken rasade allt. Jag blev Råkapad och bröt korsbandet och tvingades avsluta min karriär. Därefter valde jag att flytta till staden Unive för att börja om på nytt och nu lever jag ett bra liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill RP:a min högsta nivå och utveckla rp:n på Unive. Jag vill även kunna påverka viktiga beslut. Jag vill även bli polis för att kunna hjälpa staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan utveckla server miljön. Hjälpa med svårfattade beslut. Jag kan även skydda staden från brottslingar ifall jag får medlemskapet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag ska rp:a som att det är ett verkligt liv och även ifall jag inte vinner scenariot. t,ex ifall jag bli jagad av en polis så kan jag bli trött så att hen fångar mig och så ska jag ska ge alla personer samma möjligheter.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare spelat på servern och jag älskade den men jag tvingades sluta för mitt fivem inte funkade men nu helt plötsligt funkar det. Men när jag först började rekommenderade mina kompisar servern och jag kollade även på streamers.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka