Accepterad AmosAbdisson | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AnomalyJRRage

Ditt Hex-ID: 11000011859fd5f

Vad är din discord tagg? Amos#6666

Vem var det som bannade dig? I discorden vet jag inte men ingame retarden.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Senast jag försökte gå in stog det något I stil med "du är avstängd permanent anledning: blist support på annan server //retarden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannad mig för jag vart support på annan server, jag förstår till 100% att jag blev bannad. Sedan fick jag nyligen reda på att min discord ban är pågrund av att servern jag hjälpte snodde regler från multi samt den servern allmänt typ pratade dåligt om multi o jag förstår helt jag blir bannad för det för jag hjälpte den servern o då kan de tolkas som jag håller med dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär ligger det till, för ca 1 månad sen bad min kompis om hjälp med hans server, jag ville inte vara taskig så jag valde att hjälpa han, jag visste såklart detta var fel genom reglerna på er server. Så jag valde att gå till support, när jag satt i support berätta jag att jag ska hjälpa en kompis o jag vill ej bli bannad så jag sa lixom up mig för att inte bli bannad, supporten tog inte bort mins roller eller något och så sedan blev jag bannad o blacklistad av retarden, jag tänkte inte så mycket på det då jag trodde de vs omöjligt för mig o komma tillbaka. Jag har jobbat mig upp som admin, MEN är redo att lämna hela servern ifall jag skulle kunna få en chans att komma tillbaka. Efter som jag har sagt till support allt jag skulle hjälpa han mm o de sa de va okej. Men jag vill tillbaka o tänker höra med er ifall det är lönt att jag försöker, ifall jag nu får komma tillbaka vet jag själv klart att jag måste sluta helt å andra servern men det är helt okej :) hoppas jag kan få en chans. Kan meddela jag hsr hög RP o stor vilja att angagera mig inom servern och annat :) min discord ban fick jag nyligen reda på av kazlick att dom bestämde den för jag medverkade i en "konkurans" server typ, då servern jag hjälpte pratade mycket skit om multi o tog deras regler mm, o jag förstår till 110% detta är fel, men jag står verkligen inte bakom det och det är en av anledningarna att jag lämna servern just pågrund av serverns beteende. Det var dåligt av mig stt inte görs något åt det, men jag tänkte inte så långt utan jag tänkte bara jag skulle hjälpa lite sen klart typ :/ dåligt gjort av mig o ännu mer dåligt gjort av servern, men jag står inte bakom det dom säger/gör. Samt så förstår jag varför jag fick ban av det även om det inte var just jag utan servern jag valde hjälpa :( ber om ursäkt för jag inte gjort något åt det. Men hopas ni tror mig att jag INTE står bakom det alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rättvis, till 100% bode ingame och DC, ber om hemskt mycket om ursäkt. Allting. Servern gjorde fel o jag insåg inte riktigt det just då. Men det är en av anledningarna till jag lämna för jag inte gillade servern beteende. Men det jag nyss fick reda på av vad servern gjort som jag medverkade i e helt sjukt. Jag står inte bakom något av de. även allt som jag ej står bakom har jag inte försökt stoppa tyvärr, inte lämnat eller gjort något åt det förens nu, så det är en helt rättvis ban. men en stor del av bannen låg på att dom anndra i staff teamet i den servern, gjorde grejer o "kampanjer" vet itne riktigt vad dom menar men aa, men iaf som var emot multistaden, jag förstår det är fel, men som sagt står inte bakom det samt kanske it det ska läggas på mig. ( menar inte att jag inte gjort fel, men kanske inte allt ska på mig för jag var med i samma staff team som de )

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var väldigt längesedan så minns inte så mycket men av dom riktiga ban (inte felaktiga) tror jag de e cirka 2-3 men det var längesedan när jag var ny och inte kunde rp men har lärt mig riktigt mycket av dom o kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat gjort mycket annorlunda. Tex inte svika unive, att inte välja o delta i den vad än support sa till mig. Stå upp för mig sj. Kunde även gjort så att inte bara sitta lyssna och höra o se när servern gjort fel och snackat om andra servrar, jag vill inte ljuga o kan medge jag tyvärr också gjort det. Vilket jag aldrig skulle gjort . Står inte ens bakom mina egna ord, väldigt dåligt av mig, inget o skylla än mig själv i just den kategorin. Vill inte skylla bort mig heller men faller även för grupptryck lätt så delvis det. Men vad som än va skälen så är det ingt jag står bakom och att jag valde att hänga med i samtalet o lyssna mm är HELT fel av mig och jag ångrar det som fan. Borde bara sagt till de eller lämnat samtalet, men kändes bara som jag skulle få folk på mig då. Men i slutet av allt är det mitt egna fel att jag lyssnade inte gjort saker åt de förens nu. Ångrar det står inte bakom. Det för en enda sekund. Ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, stå upp för mig själv annars blir det som nu. Har inte kunnat RPA på några dagar nu det kanske inte låter så mycket men för mig e det ganska mycket. Saknar det som fan. Jag har lärt mig mycket av mina misstag o jag lär mig alltid av mistag ångrar allting står inte eller har aldrig ståt bakom något skit riktat mot unive eller annat utan det har bara kommit ur min mun utan tänka vad jag säger, har ganska stora problem med bara prata lixom o stå emot men jag jobbar på det o de är inget o skylla ifrån mig på för jag hsr gjort grovt fel står inte bakom ett skit. O hoppas jag får en till chans :) ( jag har lämnat allt från swedencity och en stor anledning har varit för jag mått dåligt över allt jag sagt o servern gjort mm) Ha en trevlig helg vem som än läser detta :)

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Kan även förmedla att jag själv sagt till visa av dom på gamla nu i efterhand att jag tycker det är fel det som gjordes på gamla servern, och det är en stor anledning till jag försöker komma tillbaka (kanske inte spelar så stor roll för er att jag berättade på dom, men ville bara typ berätta att jag lärt mig av det och står up för det var fel)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka