Dubbelpost AmosAbdisson | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AnomalyJRRage

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: abdisson

Vad är din discord tagg? Amos #8494

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad för OOC.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är ganska ny på servern och alla som jag har spelat med har kalalt då servervakterna eller admins för "gudarna" så jag har ju självklart trorr att det är de man ska använda. jag har nu förstått att man inte får det, jag har tagit åt mig det och jag vill säga förlåt och att jag tar till mig det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid marjalisas och snackade med några vänner medans jag väntade på ambulansen åt en vän, samtidigt kom en vän som bara hade försvunnit innan, och då frågade jag vad som hade hänt. han svarade då att han blev lite fimpad av dom där uppe, så då svarade jag"W aha så du fick en snabb flyggbiljet av gudarna" (inte helt säker men något i den stilen)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. när jag fått reda på vad det var jag sa så var det mitt fel. jag ber om ursäkt och har tagit till mig det. tack för förklaring.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärde mig av dom att lyssna på reglerna nogrant och följa det jag vet är rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt efter och tänkt om det värkligen var rätt och inte bara tagit till mig det som anndra gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA. Att tänka mer själv och att inte tro att det är okej bara för att andra gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Patrik kan du komma suport så kan jag förklara dubbleposten.

Tillbaka