Accepterad AmosAbdisson | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2006

Vad heter du på discord? Amos#8494

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån-fre 16-23 ich och helger-lov typ 14-04,30

Hur länge har du spelat på Multistaden? CA 1 månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle gjort allt jag kan för att hjälpa till i servern, jag skulle hjälpt till att multistaden blir en roligare RP server genom att hålla koll på folk som inte sköter sig elr bryter mot regler. jag skulle varit mycket aktiv och gjort allt jag kan för att utväckla servern och mig själv. hade overall bara skött mitt jobb och gjort et jag ska göra :)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag spelar på multistaden och har fastnat för den, jag känner att jag vill så mycket mer på multistaden än att bara RPA såklart komer jag fortsätta RPA även om jag inte blir, men jag skulle älska att hjälpa till o bli något mer i servern. jag vill verall hjälpa till med servern och se till så allt går bra och så allting kan hllas på en bra RP nivå.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag tror jag skulle kunna bidra med en bättre plats, för att jag ofta e aktiv och ofta ser folk spm behöver hjälp eller som bryter mot regler, jag har därför på senaste gått mycket till support då jag fått mina klipp att fungera:) så jag gilalr att hjälpa till och jag gillar att känna att jag har hjälpt till i servern, och skulle vilja ta det till nästa steg än bara klippa till supports :) då jag vet att många supports har de stressigt och det e mycket med allt o göra så tror jag att jag hade kunnat vara en bra servervakt/support som jag osså ansökt till:)

Varför ska just du bli servervakt? jag e ofta aktiv och skötsam, jag sköter dom jobb jag får och jag hade gillat det, jag är mycket aktiv och mycket till hjälp. jag gillar att känna att jag hjälpt till. jag ofta aktiv och klippar allt dåligt jag ser. jag är en bra hjälp och sköter mig mycket bra.

Varför vill du bli servervakt? jag vill hjälpa till inom multistaden och ta mig själv inom multistaden till en högre nivå, jag vet själv att jag hade varit en bra servervakt/support som jag osså ansökt till. då jag är väldigt bra på och prata, ( minndre bra på att skriva) jag vill ta mig själv ett steg större i Multistaden och vill känna att jag faktiskt hjälper till. vill förbättra allas RP och dom som inte sköter sig vill jag inte ska få vara kvar, jag vill hjälpa allas RP att inte förstöras heller.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inte så jätte bra kommandon erfarenheter, men jag lär mig snabbt och jag kommer ha en lista med allt på min anndra skärm medans jag lär mig.

Är du whitelistad på serven? JA

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad, en av dom var jag helt ny visste ingenting, men ända sen jag tog det på alvar så har jag inte blivit bannad, förutom 1 gång i 30 minuter då det blev fel för mitt spel frös o allting så jag stog och burnade mitt framför en polis och kunnde it göra något åt saken fr det frös. men overall så har jag på senaste veckorna tagit det mycket seriöst och inte blivit bannad, jag har skött mig och har slutat med det skit jag gjorde min första vecka i servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka