Nekad AmosAbdisson | Ansök till whitelist ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Hur gammal är du? 2006-06-01

Vad heter du på discord? Amos#8494

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? några gånger per dag, e ju vaken ganska mycket så gangsta ofta. om man ska sä i snitt så kanske jag tittar igenom alla whhitelist ansökningar 3 gånger per dag minst ibland mer.

Hur aktiv är du i discorden? jag är aktiv ganska mycket i DC, jag är vaken mycket och mycket i discorden. så jag hade kunnat ta ganska många WL intervjuer också.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag spelar mycket på servern, och skulle gärna vilja att hjälpa till lite i servern, servern växer och jag vet det kan vara stressigt ibland. jag tror jag skulle kunna hjälpa till mycket och checka whitelist mycket. jag vill göra staffsen jobb lite lättare och märker att många frågar efter whitelist ansvariga och kan tänka att det behövs lite mer som kan hjälpa till och vill gärna göra det.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag kan hjälpa till mycket och stressar inte så mycket så det kommer inte vara så jobbigt för mig. jag kan hjälpa mycket ofta dygnet runt ibland och skulle nog passa som det. gillar och hjälpa till och skulel nog gilla detta. jag hjälper till mycket och kommer göra det lättare för många anndra att kunna göra det anndra än att göra folks whitelist ansökan. så som staffs har mycket att göra och hjälper gärna. Jag e ofta aktiv och gillar att hjälpa till. jag skulle ta många intervjuer och skriftiga ansökningar fler per dag, jag hade skött mig och kan jobba bode dag o natt, jag e trevlig och kan ta kritiken man kan få ibland, och jag gillar att hjälpa. jag tror jag skulle passa som det och att jag jobbar mycket. jag kommer ta ansökningar skriftligt och muntligt flera ånger per dag och kommer sköta det jag gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Senast ändrad:
Nekad, gör en ny med de nya frågorna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka