Nekad Amos kebab | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amos kebab

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199274955462/

Vad är ditt namn i verkligheten? Raul Ibrahim

Vad är ditt discord namn? Amos Kebab#9700

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 åring man som heter Omar Ali och är intresserad av att leva ett upplevelserikt liv. Han är en glad person och blir inte arg så speciellt lätt men om han blir arg då jävlar vill man inte tjafsas. Han kommer ifrån Irak . Hans familj lämnade honom för att dem fick slut på pengar och hade inte råd med att försörja honom. Han är nu ute efter att utveckla och förbättra sitt liv och därmed flyttar han till Stockholm med 2 av sina polare för att att "börja om på nytt". Dem har ett mål med resan Stockholm och det är att ha så mycket kul som möjligt och göra det som han inte fick i Sverige p.g.a. sin familj.
Han vill även uppfylla sin livs största dröm om att ha ett riktigt jobb och försörja sig själv. Han vill även uppfylla sin livs största dröm om att bli polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en aktiv och kunnig rpare

Vad kan du bidra med till serverns RP? med ett bättre rp och va aktiv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om tex jag blir knivhotad ska jag rpa på att jag är rädd och gör det gärningsmanen säger

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner och när jag kolla upp svenska servrar så var unive högst upp

nekad utveckla Varför ska just du bli Medlem på Unive och Vad kan du bidra med till serverns RP försök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka