Nekad Amos kebab | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amos kebab

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199274955462/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e5c92c6

Vad är din discord tagg? amos kebab#9700

Vem var det som bannade dig? Melvin13

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-27 115813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han miss uppfatta scenariot och såg inte allt som hände darför såg det ut som vdm fast jag körde över han med en anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog en kille från pirren och tog han till en gränd och sa till han att ta upp händerna det är ett rån och då hoppar han in i min bil och kör iväg sen krokar in i en vägg(han rp it på skadorna) bilen börja röka så jag tog bilen och körde över han för jag kunde inte slå han för han var icke och sen skulle jag köra iväg men fick en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag hade en annledning att köra på han och som sagt melvin13 var inte där hela scenariot och kunde inte se det hela så han uppfatta det som att jag bara körde på han bara för att men jag hade min anledning och därför är det inte VDM.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad tidigare och de första minns jag inte för det var snart 1 år sen men jag blev banad för 1 vecka sen och jag gjorde en ban överklgan och den blev accepterad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i killen som tog min bil och bara kört iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag ska inte köra på folk så enkelt och ska tänka för innan jag gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår, och jag ber om ursäkt för det jag gjorde. Melvin13 sa förrut att det inte är han som ska kolla min ban överklagen utan en annan staff som om någon annan skulle kunna bedöma min överklagan hade jag uppskattat det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka