Amos | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? Amos#6666

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag e online väldigt ofta skulle väll säga ca 15-00:00 på vardagar

Helger och lov ca 13-05:30

Berätta om dig själv Jag är en grabb på 15 bast, heter Viktor o här hsr du lite om mig.

Personlighet: Jag är en väldigt hypad grabb som har extremt mycket energi och kreativitet, jag är ofta glad och väldigt hjälpsam. Jag är ofta i bra humör men har även mina dåliga dagar, dock så låter jag dom slldrig påverka mig. Jag är speedad och lägger mycket energi på mina intressen, älskar hjälpa till vara med vänner o familj. Jag är alltid insatt i det jag gillar och har stor mål med mitt liv.

Intressen: Som intresse har jag väldigt mycket o haft olika i mina år, men en sak som jag värkligen fastnat för och ståt kvar vid i år är teknik och högsta punkt PC. Jag är välldigt intreserad I dehär med datorer, att bygga dom. Även stt göra saker i datorn ex koda och programmera, jag har stora intressen inom spel och har hittat mitt favorit inom FiveM, jag har spelat fiveM nu ett bra tag och har alldrig tappat mitt intresse av det, som sagt e jag kreativ och har blandat ihop mina 2 intressen av fivem och programerings delen och ibland sitter jag o dev på min dev server endast för intresset skull. Jag skulle vilja ta det till nästa steg och där av vara staff på unive hade jag varit väldigt driver och påverkat positivt

Nackdelar: Jag skulle väll själv säga att jag inte har så mycket Nackdelar men jag hsr några presic som alla har. Min största nackdel är nog att jag ibland kan inte hantera humöret och svårt att ha ett sätt och ta ut min aggression på. Mina nycklar så som aggression och annat påverkar mestadels ENDAST mina irl saker så som skolan och annat.

Fördelar: Svårt kan det vara och förstå för vissa med fivem har länge hjälpt mig med mina problem, jag är driven och låter alldrig mina hinder komma iväg på det jag värkligen vill, pågrund av min ADHD som många tror påverkar negativt när de gäller sådant som staffsrbete o annat har helt fel, då det påverkar mig positivt, tack vare det har jag alltid driv till o göra klart de jag e intreserrad av och alltid hitta nya lösningar som gör det bättre. En till fördel av mig är att allt mitt problem o annat irl hsr alldrig påverkat mig inom fivem o sådant då det är ett stort intresse o snarare en hjälp. Jag tror jag hade kunnat göra ett bra arbete som staff och där av påverkat positivt. Anndra fördelsr jag har är att jag alldrig låter saker komma ivägen på sådant jag e intreserrad av och alltid kommer på nya lösningar ifall någon lösning inte funkar. Jag hade alldrig haft några problem o ställa upp som staff och inte låtit något hindra mig då jag har stort driv inom det.

Diagnoser: ADHD och Dyslexi men inget som förhindrar mig.

Fritid: Hsr mycket fritid där av jag väljer att ansöka dom staff då jag hade haft väldigt mycket tid och driv där jag bara hade suttit och njutit av stt hjälps till inom servern och påverkat den bra. Övrigt: Övrigt tror jag mest att jag vill förmedla lite kort att jag tror jag hade fixat jobbet galant och att jag är väldigt driven till dehär med staff jobbet och server.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff skulle jag självklart sköta mitt jobb extremt bra och alltid varit driven till att utveckla bode mig själv och servern. Dom dtaff hade jag alltid funnits tillgänglig och alltid funnits där för och hjälpa folket och servern, jag hade gjort mitt jobb och arbetat hårt och alldrig låtit något komma ivägen för mig. Hade alldrig varit korrupt och alltid påverkat på ett bra sätt. Hade gjort allt jag kan för och påverka så bra jag kan från min sida. Och allt jag kan för att alla ska vara nöja för de minsta jsg vill e att folk ska känna sitt orättvist behandlade eller inte få hjälpen so behövs. Som staff hade jag kunnat sitta i timmsr för och reda ut något rättvist och inte gett upp. Hade gjort allt för o utveckla mig själv också o tagit all kritik för och göra mitt jobb bättre och utvecklat. Och ofta suttit i support och speccat, suttit med banöverklagan och gjort ett så bra jobb jsg kan. Alldrig varit partisk eller behandla orättvist.

Hur länge har du spelat på Unive? Hsr väll varit på unive ca 6månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja på just unive är att jag har extremt intresse inom staff arbete och stt jag tror jag hade kunnst påverka servern extremt positivt. Och att unive är den servern jag spelar på och har lagt flertal timmsr på och är beredd o läggs ännu fler. Unive är en server jag ser stor framtid i och därav vill jag bli staff på just unive. Just Unive är även för det har ett fint community som sköts extremt bra. Det är en stor server med mycket jobb och ansvar i och känner jag hade skött det bra och vara en del i staff teamet i unive, där av vill jag vara Staff på just unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Pågrund av allt mitt driv och att jag e beredd att alltid utveckla mig tror jag att jag hade bidragit extremt bra och gjort unive så bra jag kan. Jag hade alltid varit där för att bedöma rätt och att INGEN ska känna sig orättvist behandlad och att jag alltid ska kunna bedöma rätt. Hade strävat stt utvecklas och stt jobba extremt hårt för servern. Hade påverkat bra o beredd att sitta timmar för att göra rätt beslut och hjälpt till så bra jag kan, hade inte varit rädd för mina beslut och alltid funnits där för folket. Och rätt behandla alla utan korruption.

Har du några tidigare erfarenheter? Inom unive e jag servervskt och hsr varit WL-A så har lite små erfarenheter inom systemet och att håla en bra kontakt med folk. Innan unive vsr jag admin på en annan server där enligt folk som är på unive nu tycker jag gjorde bra jobb så jag hsr en del kunskaper.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska bra

/svban
/revive
/who
/m
/toggleid
/togglename
/kick
/freeze
/unfreeze
/goto
/tpm
/v
/sqlban
/sqlunban
/sqlbanoffline
/sqlsearch

Hsr fler i bakhuvudet under arbetet men nu när jag sitter här i bilen e dessa dom jag kommer på :)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt att lära mig saker och anpassa mig, har alltid haft det och speciellt med det jag tycker e kul.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror inte det, e extremt driven o hoppas på en chans:)

Senast ändrad:
Ber om ursäkt ifall den e outvecklad då jag inte e hemma o gjort den på mobilen o inte riktigt ser hur de serut på dator:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka