Amos | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? Amos#6666

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån-fre ca 15:00 - 00:00

hälger - lov ca 13:00 - 04:00

Berätta om dig själv Jag är en grabb på 15 ǻr som heter viktor, jag gillar och spela, va med vänner, har intressen inom servrar och annat. På fritiden gör jag inte så mycket mer än och vara på datorn oftast, sitta i discord, snacka, eller sitta och skriva. GIllar och vara medvärkande i ett community och har stort intresse för det, annars är jag mest med vänner och familj, går i skolan och pluggar till moped körkort ATM, annars e det inte så mycket mer intresant än så tror jag, gillar och hjälpa tilll och är en trvlig snubbe.

Vad skulle du göra om du blir staff? Som staff skulle jag påverka servern extremt positivt enligt mig, jag skulle spendera timmar per dag och specca, sitta i support kanalerna i discord, och tita forumet, som support skulle jag underlätta högre staffs jobb extremt och hade jobbat extremt hårt och mycket, hade hjälpt allt o alla så mycket jag kan, har värkligen intresse i staff arbete och kan hjälpa till extremt. Hade alldrig varit korrupt och hade sköt mig riktigt bra, Speccat, support ärande, gått på reports och underlätta staffs arbete extremt bra :)

Hur länge har du spelat på Unive? ca 6 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli staff på unive då jag spelat här väldigt länge nu och har stort intresse inom servern, Unive är en server som jag ser stor framtid inom och att den fortsätter rulla väldigt långt hela servern, sveriges största fivem community och har stora intressen inom det. jag vill hjälpa till på detta fina community och vill vara en del och se till att alla får en bra blick in i unive, jag vill bli staff på just unive för jag ser bra framtid i servern, det är servern jag fastnat för och som jag brinner för. hade gärna hjälpt till i server så mycket jag kan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag hade kunnat bidra till unive väldit positivt, genom att jobba svin hårt. Alldrig vara korrupt, hade gått på alla reports jag kan, hjälp folket i support. Hade skött mitt jobb extremt och påverkat positivt, Hade varit en väldigt aktiv support och hjälpt alla riktigt ofta. Hade påvärkat positivt genom att sköta mitt jobb, vara aktiv och alldrg korrupt. hade varit en riktigt bra staff enligt mig och hade påverkat riktigt bra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har ju lite tidigare erfarenheter inom unive har jag varit WL-A vilket är väldigt stor skillnad från support, men det har get mig erfarenheter inom att ta konversationer och att prata med folk o hålla en del i communityt. Sedan har jag innan unive varit admin på en annan server, på den servern fick jag en hel del beröm av spelare som nu osså spelar på unive att jag var en bra staff och sköte mig bra. Jag har kunskaoer inom staff arbetet och har fortfarande ett intresse för det, brinner för det extremt och med mina tidigare erfarenheter tror jag att jag hade bidragit extremt på unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? hyfsat bra

/svban
/kick
/dv
/revive
/who
/trust
/untrust
/sqlban
/sqlunban
/sqlbanoffline
/bring
/freeze
/unfreeze
/goto
/tpm
/v
/vehiclekeys
/sqlsearch
/announce
/togglename
/toggleid

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes de tycker jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar INTE på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inte så mycket, har ADHD och dyslexi men inget som hindrar mig för och lösa mitt jobb och kan hantera de gaska bra :)

+rep kommer göra ett grymt jobb för serven UNIVE!

+rep Han kan reglerna bra, kanske lite skrivet men det räcker nog. Han är alltid aktiv inom communityt men kan va lite lallig ibland tror han förändrar sig ifall han blir support. <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka