Amos | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? Amos#6666

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar ganska ofta, men skulle väll säga ca 15:00-00:00 på vardagar, sedan hälger och lov ca 14:00- 06:00

Berätta om dig själv Jag är en grabb som hetter viktor, jag är 14 år fyller 15 om ca 1 vecka, Jag är en glad och härlig grababr som älskar och hjälpa till och spela, sitter mycket framför datorn, och nu förtiden pluggar jag mycket till moped, Annars så är jag mest framför datorn då det är där jag har det mesta av mitt liv lol. Spelar pratar med vänner och chillar, har stora intressen av servrar och annat, Just nu så har jag hittat mitt stora intresse inom unive och har haft det nu ett par månader. Så mestadels ängas min tid på unive, bode ingame och i discorden. Annars är jag en härlig och glad kille. jag RP mycket, men vill gärna ta det till en annan nivå inom unive. då ajg älskar att hjälpa folk och skulle gärna vara en del i unive teamet. Jag lägger mestadels på min tid framför datorn, Jag spelar pratar med vänner och är ganska aktiv i discorden. Jag har BLA varti whitelist ansvarig i unive, men kände inte riktigt de va min grej, Jag har fortfarande stort intresse över unive och staff arbette då ajg vet det är 2 helt olika saker. Mitt intresse som staff finns fortfarande och har funnits enda sedan jag avslutade min staff roll i en annan server och gick tillbaka till unive. Men annars så är jag väll mest glad och trevlig mot alla, har stor fantasi och mycket fritid. Stora intressen inom scripting, servrar och staff arbete. Hjälpa till gör jag gärna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Som staff skulle jag suttit mycket i support och mycket ingame och tagit reports och annat, Jag hade gjort mitt staff jobb och sett till så alla spelare känenr sig nöjda och så folk följer reglerna, hade varit väldigt aktiv med mitt staff arbete då jag har ett stort intresse inom det och har alltid haft, jag skulle sett till så folk lyder reglerna, hjälpt folk i support, tagit reports, och speccat otroligt mycket. Som support hade jag underlättat högre staffs arbete extremt mycket då jag hade tagit allting som jag hade kunnat göra som support med fullt seriöst beteende och bemötande, samt sköt mig extremt bra som support. Och gjort allt jag kunant extreemt bra, Tagit mycket reports, tagit mycket support ärande, speccat, och mycket banöverklagans i forumet, gjort allt för och underlätta högre staffs arbete, och att alla ska känna sig välkommna och trygga i servern, jag vill vara en del av unive och vara en del av dom som får unive så bra som den är. Tror jag hade gjort det mycket bra. då jag hade ängnat väldigt mycket tid som staff, då ajg tär väldigt mycket framför datorn och bara hänger och önska jag kunnde hjälpa till.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca ett halv år totalt :)

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support på just unive då jag har stort intresse inom staff arbete, och ängnar mestadels av mitt tid på unive, timamr per dag, Jag älskar och hjälpa till och jag känner själv att jag hade kunnat påverka unive positivt, Jag vill bli staff på just UNIVE för detta är servern jag ängnar mig åt och jag hade velat vara en del att påverka den positivt mer än vad jag redan kan, jag hade varit väldigt aktiv och velat göra mycket mer än och RP, då jag har stora intressen inom staff arbete och servrar, och älskar och hjälpa till. jag har väldigt mycket fritid och känenr jag gärna hade velat göra mer grejer i unive än vad jag redan kan. Jag vill påverka det positivt och vill vara en del av att hjälpa alla så dom känenr sig trygga och att dom kan RP utan att bli störda, jag vill vara en del av dom som säger till att allting sköts bra och snyggt, samt att allting följs av reglerna och att alla ska känan sig välkommna i support, reports och annat. Jag vill bli staff på unive för att hjälpa till och vissa vad jag kan och få alla och känan sig trygga:)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag hade kunant bidra till att göra unive till en bättre plats, då jag ahde varit väldigt aktiv och skött mitt jobb väldigt bra, Unive har länge varit en plats där jag alltid haft kul och mått bra, och vill göra något tillbaka :) Jag har alltid gilalr unive då den alltid fått mig och ha roligt och må bra, jag vill ge tillbaka och hjälpa anndra i servern, jag vill att alla ska kunna ha så roligt som jag haft och mått så bra medans dom spelar, Hade alldrig skadat servern och vill bara hjälap den och göra den till en tryggare palts för alla. Jag hade påvärkat unive positivt och hade gärna velat vissa det, Jag hade alltid skött mitt job utan koruption och fördelar för någon, då alla ska ha det rättvist och alla ska kunna på bra och känan sig välkommna. Jag ahde underlättat anndras arbete och vill endast bevisa det:)

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, Jag har BLA i unive varit WL-Ansvarig och är servervakt, jag vet att det är helt olika saker, men jag vet hur det fungerar med banna, kicka och annat lätt. Samt den tiden jag vart WL-A har jag varit mycket i samtal med olika folk i alla olika möjliga åldrar och en hel del på forumet. SÅ jag vet hur man hålelr konversationer och annat, samt på en annan server för ett tag sedan har jag varit Admin, och var väldigt aktiv och annat men har valt att komma tillbaka till kära unive :) Så jag har en hel del erfarenheter inom staffarbete, logs, bemötande och annat.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) (anledning)
/kick (id) (anledning)
/dv
/sqlban
/sqlunban
/sqlbanoffline
/freeze
/unfreeze
/slay
/tpm
/bring
/goto
/revive
/giveitem
/setjobb
/ooc
/v
/m
/sv
/sc
/addkey
/vehiclekeys

finns en del mer jag kan i bakhuvudet men inte kommer på just nu :) men detta är väll de flesta jag kan och de mest användbara.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes, jag har väldigt lätt att anpassa mig och lära mig av misstag och annat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det tror jag ej, Jag är en aktiv grabb som hoppas jag kan vissa vad jag går för ;)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka