Nekad Amos | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2006

Vad heter du på discord? Amos#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar en hel del, ca 16:00-04:00 hela sommaren typ , sedan vanlig vardagar ca 15:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? ca 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag sätt till så det minskas på lallet inom RP, o att allting sköts inom RP så ingens scenario förstörs eller så det inte springer massa lallande grabbar på torget som försöker köra på folk eller slå de eller bara lalla rundor o earrape. Som servervakt skulle jag helt enkelt hålt servern lite lite extra cleant och vbara en del av att misnka lallet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag spelar på unive, vilket är en ganska stor servern och svårt för staffs och hålla koll på alla, gilalr och hjälpa till och håla servern på bra RP nivå. hjälpa staffs, och se till så alla har kul. Jag har själv varit staff och vet hur svårt det är med arbetandet, och lallandet så därför vill jag hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle bidra unive till en bättre plats som servervakt då jag vet om att jag inte är rädd att ta besluten, ser jag någon lalla så får han ta sitt straff och lära sig. jag hade kunant bidra till bättre plats då jag är en aktiv RPare som gillar att hålla RP nivån hög och därför vill jag hjälpta till att omgivningens RP nivp också är hög.

Varför ska just du bli servervakt? Tycker jag ska bli servervakt för jag vet hur det hanteras och jag tycker själv jag tar ganska bra beslut, jag är aktiv RP och vill hålla omgivningens RP lika hög som jag vill hålla min. Jag vill minska lallet och kommer där av inte tveka ifall jag ser en lallare och komemr sköta servervakt jobbet bra.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag tröttnar på att det kommer in lallare helt plötsligt och ska förstöra för oss som värkligen vill RPa, och jag vet det är extremt mycket staff arbete för staffsen, jag vill vara servervakt så jag kan sköta lite själv och så ifall det komemr en lallare eller annat så kan jag ta o få bort han ganska fort så han ej hinner förstöra så mycket, sedan ifall det är grovt kommer jag med klipp till support och förlänger hans ban :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper inom alla commands, men SV commandsen är : /svban /kick /trust /untrust /toggleid /dv

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad när jag var ny till RPn, jag har lärt mig efter bannsen och har på senaste månaderna alldrig fått en riktig ban för jag bryter mot regler,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

anledningen till jag förlorade min servervakt var för att jag blev support, och när jag avgick så fick jag ej tillbaka servervakten. så ni vet varför jag ej har kvar den

Tillbaka