Nekad amori1221 | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

amori1221

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184640746/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? KARMA#7294

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Karma föddes i sverige 21 Februari 1999, han flyttade sedan till en stad i England för att bli proffesionell fotbolsspelare, han avbröt sin karriär som fotbollsproffs på grund av en skada, därefter började han jobba som ambulanspersonal och sedan brandman, han avslutade sin period i England som en fängelsevakt. Karma är en pratglad man som gillar att hålla på med bilar i sin fritid. Han är intresserad av mesta typer av sporter och gillar att umgås med sina vänner, Karma är mentalt stabil då han växt upp själv utan några föräldrar eller syskon, Karma har sedan barn velat bli polis och bidra till säkerheten i samhället, därför har han valt att jobba som brandman, ambulanspersonal och fängelsevakt, han gjorde det eftersom han ville samla på sig erfarenhet för att vara redo inför polisakademin.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en dedikerad spelare som gillar att ha kul på fivem, men samtidigt hålla det på en bra och seriös nivå, Jag har spelat på en massa andra RP servers, Bland annat CMG som är Englands största server, där hade jag 1500 timmar, så jag vet de mesta om RP FTVL osv osv, jag följer RP reglerna till punk och pricka eftersom jag vill att servern inte ska bli förstörd med folk som är bara där för att lalla

jag vill bli medlem på unive för att jag har spelat på andra RP servers och det är inte samma stämning på de servers som den är på unive, allt känns mer seriöst här och jag söker en seriös server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med scenarion som är planerade till exempel Drug deals, vapen deals, osv har gjorde de väldigt länge så har bra koll på det, jag planerar ut scenarion för drug deals gone wrong och polis razzior. Jag kan bidra med god RP och har inga problem som helst att förlora en situation för att det ska bli bättre RP, Jag kan bidra med en god stämning och trevliga RP situationer,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ibland låter sig själv förlora för att det ska bli en bättre RP, tex att man inte sjuter ihäl snuten utan låter de ta in en i förhör osv. alltså att man ibland spelar för motpartens vinst för ett bättre RP tillfälle.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på den mest populära svenska RP servern

Tillbaka