Accepterad Amoohh | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amoohh

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? yoniiiisis_29713

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Andersson och under hans uppväxt har han haft det väldigt tufft, hans mamma var alkoholist och hans pappa lämnade honom när han var liten. Detta ledde till att lars hade en väldigt tuff uppväxt men han hade flera vänner som räddade honom flera gånger. När Lars blev lite äldre kom han in på fel spår och började langa droger och kriminella nätverk och till slut blev han "medlem" i ett gäng och då satte de stora krav på honom Lars gillade inte detta han höll på i 3 år och orkade inte längre så han gick helt enkelt till sin boss och sa jag orkar inte mer det går inte, då sa hans boss du har inget val du dör om du slutar. Lars valde att fly till en annan stad, unive och nu ska lars börja ett nytt liv här på unive där hans dröm är att bli bil försäljare men också vara kriminell och kanske hitta ett bättre nätverk än hans gamla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rp eftersom jag har rpat i 4 år och på unive i 1 ungefär, jag kan alla regler och har läst de flera gånger så jag kommer verkligen försöka mitt bästa och rpa så bra jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att vinna det kan vara kul att låta motparten vinna också och inte bara vinna hela tiden, detta leder till ett roligare scenario för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler, här är några exempel RDM står för random death match och betyder att man inte ska döda någon utan anledning. Nlr står för New life role och betyder att man inte får komma ihåg något efter man har dött, VDM står för vehicle death match och betyder att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen t.ex inte köra på någon med mening.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, som jag skrev tidigare har jag rpat i 4 år och 1 år på unive jag har dessutom varit staff på flera servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. :)

Kan du förklara varför du har sådär många steam och dc konton?

Steam1: steam:11000016b8558d2
Steam2: steam:1100001656444b5
Steam3 steam:11000015b9ac319

Discord1: yoniiiisis_29713
Discord2: 4amo11
Discord3: f1as_h

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka