Inaktuell Amoohh | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amoohh

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: 4amo11

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle säga att ni skulle välja mig eftersom jag tycker att det är väldigt mycket lall och sånt på servern som jag har fått uppleva som andra kanske inte tänker på och jag kan tycka att sånt är väldigt jobbigt. Jag har också väldigt mycket erfarenheter, jag har varit staff på fler tal servrar men det var för kanske 2 år sedan, jag kan de flesta kommandsen. Jag har även väldigt mycket ledig tid som jag kan lägga på servern och jag är väldigt engagerad i de jag gör. Jag är bra på att hålla bra ton och behandla folk med respekt och jag är inte rädd för att ta åtgärder om någon gör fel. Jag har även väldigt bra tålamod så jag kommer kunna lägga mycket tid på att hjälpa folk och staff arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det mesta fungerar ju såklart bra men det finns lite små grejer som måste förbättras som jag har sätt. Jag ser många springa runt och lalla, bland annat så slåss dem och kör på varandra vilket jag tycker är riktigt jobbigt. Sen så tycker jag att det är mycket powergaming på servern vilket jag ser hela tiden och det vill jag att folk ska lära sig hur man rpar på skador, det är också hyfsat mycket fearrp jag ser inte det varje dag men ibland ser jag det och ett bra sätt att motverka det skulle jag säga att höja straffen lite.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att motverka lall där folk sloss osv skulle jag välja att specca t.ex trygg hansa eftersom där ser jag det hela tiden och jag skulle först valt att skriva till dem i OOC sluta lalla den nästa som slåss får ban eller något sånt och om de skulle fortsättigt så skulle jag tagit åtgärder. För att lösa Powergaming skulle jag valt att specca områden där jag vet folk brukar göra det som på västra motor vägen och lite över allt men jag skulle specat folk som åkt bil. fearrp sker ofta vid skott scenarion där motparten blir ner skjuten och sedan ställer sig upp och skjuter när man riktar på personen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt speciellt som staff. Jag tycker att en viktig sak är att man ska visa engagemang, alltid hålla en god ton och behandla alla med respekt oavsett om de är otrevliga. Man ska alltid ge samma åtgärder mot sina vänner som inte vänner annars så skulle det inte varit så professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är ledig nu det mesta på sommar lovet och såklart så kommer jag kanske inte alltid kunna rpa och göra staff arbeta men jag skulle ändå säga att jag spelar väldigt mycket, jag spelar runt 8 timmar per dag nu på sommar lovet kanske lita mindre vissa dagar och då kanske jag kommer dela upp de så 6-7 timmar staff arbeta och 1-2 timmar rp beroende på hur många spelare som är inne på servern om det är många spelare så kommer det såklart behövas många staffs och då kommer jag hoppa över att rpa just den tiden eller dagen som det är många spelare.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i lite omgångar första gånger var för 3 år sedan men den senaste gången jag började så var det 4 månader sedan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag inte på unive men flertal andra servrar så jag har bra kunskap inom kommands och hur man ska hantera situationer. Det har varit lite olika servrar både små och stora.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+ rep är jätteaktiv och jättetrevlig har alltid en bra attityd och har mycket tidiga erfarenheter. Någon jag verkligen hade kunnat se i staffteamet!

+rep Denna person har varit med oss ett tag nu och han anses vara jävligt mogen! Han följer reglerna och brukar typ reporta allt även hans vänner så ingen korruption. Han är även trevlig o snäll. Och glöm inte bort att han visar mycket Respekt, vilket är väldigt viktigt inom Unives Staff community team!!! 🌟

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka