Accepterad amoni | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjo0mannen

Medlem
Meddelanden
564
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Hesham

Vad är ditt discord namn? wamoni

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amoni gustav 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig rolig omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Amoni växte upp i ett samhälle där alla behandlade folk it så bra och barn var mobbade i skolan amoni ville hjälpa till människor och få den rättighet och att dem skulle kunna stå upp för sig själva och ville ändra med lager och regler. Det blev ganska tydligt att amoni ville bli advokat, någon som inte bara förstår lagen utan också kan använda den för att hjälpa människor och inte bara för pengar han ville också utveckla sin advokat jobb till högst nivå och få människor att känna igen han och lita på han.För han det här jobbet är mer de betyder mke för han. Amoni hans dröm var att bygga ett stort hem där alla fattiga och det som inte har pengar kan komma och bo där han drömmer om att hjälpa till så många människor som möjligt för det tycker han är så bra och han trivs med att göra de

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket hög rp nivå med mycket roliga scenarion. jag har spelat i denna servern förut men inte fått en godkänd ansökan jag kommer alltid tänka till innan jag gör ett scenarion om scenarion är roligt för andra sidan och om den kommer vara underhållande. och om folk tycker det skulle vara roligt och jag kommer alltid tänka innan jag gör något.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man alltid ska spela för båda parter som är med i scenariot till exempel om jag är en polis och har en biljakt då ska jag kunna förlora scenariot att man inte alltid behöver vinna och att man kan förlora de utvecklar rollspelet på ett bättre sätt och när man förlorar scenariot de blir mer roligare för båda parter och inte bara spela för att vinna alla scenario utan att kunna förlora ibland oxå då blir det mer roligare och bättre stämning i serven och i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit mott reglen fearRP jag väna it om mitt liv och roll spela it så bra men nu efter jag har läst reglen noga och förstått den har det inte hänt igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming tillexempel är att man tar info utanför spelet som discord. NLR betyder att man inte ska komma ihåf nått efter man har dött tillexempel om jag dör av en person jag får inte sen komma tbx och döda han

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka