Nekad amoni | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjo0mannen

Medlem
Meddelanden
564
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001653c46f3

Vad är din discord tagg? wamoni

Vem var det som bannade dig? 1Rookie1

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2024.12.19 - 17.25.37.46.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde en bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satte och plockade sen använde jag en bugg som gjorde att det går snabbare och jag har sett många av mina vänner använda den så jag gjorde oxå det jag visste it att min it fick använda den såg ba att många brukade göra det jag lovar att jag it visste annars skulle jag såklart it göra det skulle it ens tänka tanken

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var it en felaktig ban men jag visste it att man inte fick jag förstår att jag blev bannad för det men jag visste it om jag visste skulle jag it göra det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för fearRP de kan va att jag it väna om mitt liv men efter jag läste om reglen förstog jag den och sen gjorde jag it om det..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde plocka utan att använda bugg men jag visste it och jag kan lova nu när när jag vet det kommer jag aldrig göra om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att it använda buggs för det ska gå snabbare och ha tålamod

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka