Accepterad amoni | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjo0mannen

Medlem
Meddelanden
564
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001653c46f3

Vad är din discord tagg? wamoni

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2024.11.11 - 19.03.32.40.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig eftersom jag bröt mot reglerna genom att "meta" efter jag dog. Jag förstår nu att det var fel och varför det ledde till en ban. Jag har lärt mig av misstaget och kommer inte att göra om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde bil skulle till mekonomen sen kom det fram en bil o vi ba shet i det o körde ifrån dem sen hoppa dem ut o sikta vapen och döda min vän sen så dem t mig att hoppa ut men jag kunde inte för jag hade en glitch där jag inte kunde röra min keyboard sen döda dem mig för jag inte hoppa ut men jag kunde it hoppa ut annars skulle jag såklart

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel såklart men jag kunde inte göra så mycket år saken

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 1 gång och det var när jag lämna jobbet och jag hade inte jobbat i 14 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kunnat hoppa ut från bilen o vänja om mitt liv o roll spela

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att hoppa ut direkt efter dem försökte prata med oss och när dem sikta pistol mott oss

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka