Accepterad amokev1n | Medlem ansökning [Kapten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amokev1n

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? ayoo_3qip#7748

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karim escobar och är 21 år gammal, hans uppväxt har inte varit den lättaste om man säger så. Han är född i förorten där förutsättningarna ej varit bra för honom. Han förlorade sin pappa i tidig ålder och det påverkade honom väldigt mycket då han stod honom väldigt nära. Karim har en liten brytning men försöker lära sig så bra svenska så möjligt då han pratade arabiska nästan hela uppväxten då hans föräldrar är därifrån. Karim är en lugn och jordnära person men han kan hetta till i vissa situationer. Hans personlighet är ganska simpel han är lojal mot dem som är det tillbaks, han brukar använda citatet "så då är mot mig är jag dubbelt tillbaka. Är du godhjärtad mot honom kommer han att vara ännu mer tillbaks.

Karim har en hård arbetsmoral som han tagit efter från sin pappa. Sedan hans pappa dog har han varit mannen i huset, han har alltid försökt försörja sin mamma och sina två systrar så mycket han kan. Karim kom till ett stadie då han märkte att han jobbar för hårt och inte tjänar tillräckligt för att försörja alla. Han hade en kompis som sålde droger och tjänade stora pengar till och från. Han bestämde sig för att göra samma sak men efter bara några dagar märkte han att detta var ingen för mig. Han tog sig snabbt ut från kriminaliteten och letade efter lagliga jobb.

Karims intressen är fotboll, tjäna pengar och märkeskläder. Han drömmer om att ha miljoner på kontot för att kunna köpa dyra designer kläder som han hela livet haft någon kärlek till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion som kommer kunna göra att folk enklare och bättre ska kunna vara med och tillsammans göra roliga scenarion. För att göra så att det blir rolig rp. Jag kan bidra genom att t.ex. välja olika jobb där det inte finns många anställda på så att det blir ett bättre flyt i spelet och för att få ett så bra rp så möjligt. Jag kan erbjuda min hjälp och kunskap i rp till folk som behöver det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte bara ska spela för att vinna utan du ska göra det rolig för motparten också. Man kan ta ett rån som exempel att om du t.ex. rånar ett ställe som kriminell ska du inte bara fly från platsen utan låta polisen jaga dig eller till och med ta fast dig för att det ska ske roliga och olika scenarion. Man ska inte hela tiden tänka på att ha t.e.x bäst och mest vapen eller snyggaste bilarna utan man ska även bidra till ett roligt rp genom att även tänka på motparten. Men bara för det ska du inte börja lalla i spelet utan man ska hålla en så hög rp nivå så möjligt.

Hur hittade du Unive? Genom vänner, twitch och youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka