Accepterad amokev1n | Medlem ansökning [El Schizo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amokev1n

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? ayoo_3qip#7748

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Jonas Bengtsson är 24 år gammal och har haft en katastrofal uppväxt. Allt började med att han och hans ensamstående mamma flyttade till en liten lägenhet i ett utsatt område då det var billigast där. Jonas hade svårt att skaffa nya vänner och kände sig inte speciellt välkommen. Hans mamma hade knappt några pengar och det var som sagt väldigt tufft med hushållet bland annat.

Skolan har aldrig intresserat jonas heller, han har aldrig gillat att sitta stilla på en stol och lyssna på någon som stod och pratade, hans ADHD gjorde inte saken bättre, utan snarare tvärtom. Han har väldigt grov ADHD vilket gör att han kan gå från 0-100 på en sekund och detsamma gäller från 100-0, han har alltid slarvat med sina mediciner eftersom att han inte tycker om att ta någon medicin. Men som sagt, när han flyttade till Bergsjön så var det bara några som välkomnade honom, dom kriminella. De kriminella såg sin möjlighet att värva någon som jonas, som kunde göra enkla springpojke jobb åt de äldre. Han var helt enkelt användbar för dom som var äldre. Han gjorde så klart det dem bad honom att göra, han fick visserligen inte en stor mängd med pengar men det var alltid något tänkte han. Hans pappa gick bort i en bilolycka när han endast var 3 år gammal, det var redan då det började gå dåligt för hans mamma, hon började bland annat dricka mycket alkohol samt röka med mera. Men i alla fall så fortsatte han att göra jobb år dom äldre och det gick bara till grövre och grövre grejer, det kunde vara allt från att möta upp kunder för att sälja narkotika till att råna folk, men dom äldre gillade jonas, hans tuffa attityd var omtyckt i denna kriminella kretsen som han vistades i. Det som återstår att se nu är hur hans liv fortsätter i den kriminella världen, kommer han verkligen leva länge till? Eller kommer allt gå bra för jonas?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion genom att bland annat spela på motparternas sida, alltså inte bara behöva vinna alla scenarion. Jag har alltid också haft stora intressen för rollspel vilket kommer göra det lättare att rpa, jag har även gjort det mycket förr. Jag har alltså ganska mycket erfarenhet inom just rp. Jag kan också bidra med att skapa scenarion och komma med ideer om hur det kan bli roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte behöver vinna varje scenario utan också kunna spela med oavsett om det inte blir bra för just dig. Det leder till ett bättre rp.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och twitch.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka