Nekad amokev1n | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amokev1n

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081115103/

Ditt Hex-ID: steam:110000142cecddf

Vad är din discord tagg? ayoo_3qip#7738

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unnamed.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte helt ärligt. har inte gjort någon combat logg alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det skedde en ordväxling vid sjukhuset mellan mig och två andra. Min vän körde på dem och sedan så körde dem in i min bil så att den började att ryka. Sedan körde dem iväg. Då lämnade jag spelet eftersom att scenariot var slut och jag var irriterad och orkade inte spela.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja! det var en felaktig ban då jag absolut inte combat logga så tycker att det är väligt konstigt att jag blir bannad för någonting som jag inte gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte combat loggade ju inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag combat loggade ju inte som sagt. Skulle gärna vilja se ett klipp på om jag gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har blivit dödad en bit utanför efter du hetsade mot ett gäng vid sjukhuset.

01/28/23 01:51:40 AM var de då du dog
01/28/23 01:51:42 AM Loggade du
Vilket är combat logg att logga 2 sekunder efter blivit dödad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka