Accepterad Amobaba | Medlem ansökning [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amobaba

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? ttps://steamcommunity.com/profiles/76561198035103276/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zain kadim

Vad är ditt discord namn? SwedishBoyMafia#3975

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi kadim och han är 22 år gammal. Jag växte upp i Somalia och sen flyttade till Jönköping i Sverige för abdis föräldrar ville att han skulle ha en bra uppväxt och inte leva i fattigdom. Abdi är en bestämd person och kan bli väldigt arg. men han är generös och försöker hjälpa folk oavsett vad. Men synd för Abdi levde han fortfarande i fattigdom och hans nya föräldrar var snälla men hans nya bror var väldigt elak mot han för han inte skulle få all uppmärksamhet. Abdi gick i skolan och fick dåliga kompisar som gjorde droger och rökte. Då blev han påhoppad att börja ta droger när han bara var 12 år gammal. Han fortsatte med droger i runt 4 år. Så Abdi fick ganska dåliga betyg och hans nya föräldrar trodde han skulle vara smart så då blev dem arga. Så då för att inte ha det jobbigt hemma så flyttade han till Göteborg och bodde hos en av hans kompisars hus och sov i källaren. För att han skulle gå på ett gymnasiet. Där fokuserade han mycket på skolan och han studerade väldigt mycket. Efter gymnasiet fick han väldigt bra betyg och blev jätteglad. Han fick ett jobb på en ICA så han kunde spara till en flygbiljett till Stockholm för han hade hört att finns bra ställen att få jobb och en lägenhet. Det tog sin tid. Hans nya föräldrar försökte kontakta han men han ville inte prata med dem. Hans kompis föräldrar lät han stanna kvar bara han betalade för sin saker så han försöker spendera så lite som möjligt. Efter 1 år hade han råd han tackade hans kompis föräldrar för att få vara kvar så här länge. Så åkte han iväg. Nu jobbar han som Polis och ett lyckligt liv. Han försöker hitta hans gamla föräldrar för att ge dem pengar. Nu letar han efter dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Abdi kan och vill bidra till en bättre, roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera. Jag är en kreativ person som vill vara med i många scenarion och vill allmänt skapa en bättre miljö för alla som rp:ar. Jag kommer även bidra med att vara en allmänt skön och trevlig person.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många människor med många personligheter, verkar som att ni har många killar och tjejer som är roliga och ni har ett stort community som jag gärna hade velat vara med i.

Hur hittade du Unive? Kollade runt på svenska servrar och hitta unive roleplay och de verkade intressant, spelat ett tag och är sugen på att va en del av servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till bra rp i servern, hitt folk som är roliga att rpa med. Vara den karaktären som folk känner igen i servern och hjälpa folket.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli högsta hönset i polis myndigheten, jag ska uppnå detta genom mitt tålamod genom att klättra upp på alla ranger polis jobbet har.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej , spelar inte på en annan server. Har spelat mycket på andra servar men intet tyckte det har varit roligt men nu har jag hittat denna som jag spelar på varje dag.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, uppfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka