Nekad Amobaba | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amobaba

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? ttps://steamcommunity.com/profiles/76561198035103276/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zain kadim

Vad är ditt discord namn? BigObrushan#3975

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Jag är en rolig kille med många personlighet som jag kan skifta i mellan åt, jag kan anpassa mig relativt och oftast brukar mina vänner skratt åt varje menig jag säger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ha kul och skådespela med roliga människor, jag gillar spel som baserars på riktigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många människor med många prsonligheter, verkar som att ni har många killar som är roliga och ni har ett stort community som jag gärna hade velat vara med i

Hur hittade du Unive? Min vän hade tipsat om er, har även märkt att ni har många spelare i FiveM listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? små kriminella som är nya i gamet och lite springisar som lyckas och misslyckas

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en av dem stora kriminella och sedan kanske bli fängslad och efter det bli en polis då jag har förändrats i mitt liv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har varit aktiv dagligen i andra servar men då dem inte har haft många spelar tyckte jag det var tråkigt. Nu när jag hitta denna servern vill jag gärna bli medlem och bidra till roliga händelser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka