Accepterad Amo_Grillen | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KLYX

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William Svärd

Vad är ditt discord namn? Amo_Grillen

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Kurt Muti är en robust och erfarn man, 23 år gammal, med ett liv i präglat och äventyr och lojalitet gentemot det gäng han har kommit i kontakt med.

Kurre var som liten ganska oälskad av sina föräldrar då dom var alkoholister och inte brydde sig om honom. Som 11 åring blev kurre flyttad till ett familjehem där han blev uppskakad och älskad. det var som deras egen son. När kurre blev 19 år gammal började han jobba hos DHL och köpte en lägenhet där han bor en dag och på DHL jobbar han en idag.

Kurre har många vänner och är lojal och snäll mot dom. Han älskar sina vänner. Eftersom han inte hade så många vänner när han var mindre på grund utav sina föräldrar. Kurres bästa vän heter Jan och är en väldigt snäll och trevlig vän. Första gången han träffade Jan var på Mekonomen.

Kurre strävar efter att bli framgångsrik och tjäna mycket pengar. Han vill starta ett nytt företag. Han strävar också efter att skaffa nya vänner och ha det kul i livet så länge han lever för det är det viktigaste tycker han.

Kurre kan vara väldigt hård och bestämd och han gillar att vara den som leder vän gruppen. Han kan även vara väldigt snäll och inte alls hård. Det är som att han är två personer.

Kurre fortsätter att leva ett liv på vägen, i vinden och dammet med sitt trogna gäng. Hans historia är en blandning av äventyr, lojalitet och det komplexa vävandet av mänskliga relationer i en värd som ofta betraktas som laglös och farlig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en RP som enligt mig håller en hög standard

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vins i ett scenario i ett rollspel innebär att att en spelare aktivt agerar för att gynna eller stödja den andra sidan av en konflikt eller situation, istället för att försöka vinna scenariot till sin egen fördel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM som står för Random Deathmatch vilket innebär att man dödar någon utan som helst anledning vilket är otillåtet. 12 timmar regeln. ifall man dör på sin karaktär sår får man inte spela på den karaktären dem närmaste 12 timmarna. Meta gaming. Meta gaming betyder att man får reda på något igenom discord eller på något annat sätt och sen använder det inom rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jsg har spelat mycket på unive tidigare men slutade för att det var mycket präss på skola och fotboll. Men nu och långt framöver kan jag vara inställd på rollspel, skola och fotboll

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive tidigare

Får tillåtelse av mig att ansöka direkt utan att behöva följa 24timmars regeln

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka