Accepterad Amo_147 | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amo_147

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199216440371/

Vad är ditt namn i verkligheten? Meisam

Vad är ditt discord namn? Amo_147#4874

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amo Abdi. Abdi är 22 år och reste från staden Nätverket till Unive. Abdis pappa lärde han att alltid hata poliser. Men Abdi tyckte ej om det. Han tycker att alla poliser är inte dåliga. Men Abdis pappa säger de för att hans brorsa Hassan blev misshandlad av poliserna, torterad också. Men Abdi hatar en grej. Och det var att ett kriminellt gäng som heter Whyos hade utrotat hela Abdis familj och hela hans släkt träd. Så han vill gå med ett gäng och utrota hela dedär gänget så fort han får tag i de- Men han vet själv att de kmr ta tid. Abdis bästavän heter Diablo ozy. Abdi gillar äta mycket mat (hane fet) han gillar också att spela mycket fotboll och gillar att resa mycket utomlands. Abdi är också ganska rik. Han har en Audi rs6a och en bugatti divo i garaget. Abdi har också adhd. Med det menas är att han kan få damp närsomhelst. Bara minsta lilla kan han få damp och börja ta sönder saker. Även bilar. Det var allt om Abdi!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive Roleplay för att känner att jag kan bidra denna server till en bättre plats och att jag känner att jag vill göra alla bekväma/trygga i denna server. Vill också ha tillgång till whitelistade jobb som höjer rp nivån så sjukt mycket! Tex polis man kan göra jätte roliga scenarion med de.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server känner känner mig bara jätte trygg. Jag har funnits för den här servern i ett tag. Jag tycker att jag kan göra de här servern till en ny nivå som till exempel att jag ska vara kriminell efter jag vart whitelistad. Med kriminell menas är att jag ska vara med ett gäng och sälja mycket vapen/varor!

Hur hittade du Unive? FiveM startsida

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål till mit rollspel är att jag ska vara den största knarklangaren i hela staden/servern. Med det menas är att jag vill sälja mycket droger,Kokain.Heroin och Amfetamin! Vill också kanske satsa till poliskåren. Man kan göra jätteroliga scenarios! Med kriminell kan du också kanske göra de största bankrånet någonsin! Också en stor vapenhandel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att alla i denna server/communtiyn ska känna sig glada och trygga när de spelar på Unive Roleplay. Vill också att när de pratar runt omkring mig ska de känna sig bekväma! Och vill att ingen ska känna sig kränkt eller träffad!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej faktiskt ingen annan. Bara denna server!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka