Accepterad Amo_147 | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo_147

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Meisam

Vad är ditt discord namn? Amo_147#4874

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Björn Håkansson: Björn är helt svensk med sina rika föräldrar har han bott i Södermalm hela sitt liv. Uppvuxen bland rika, Björn fick alltid högst betyg i sin klass som gjorde att han fick en underbar utbildning. Björn har alltid varit en sportig grabb och tagit sig genom alla sorts situationer i livet. Vid 20 års åldern bestämmer han sig att bli polis. Hans far David Jakob Anders Håkansson har alltid varit en lojal vän till Anders Thornberg (Sveriges rikspolischef). När Anders får höra om att sådan underbar grabb som Björn valt att bli polis så blir han inbjuden till kåren av själva rikspolischefen. Björn tackar jag till denna underbara inbjudan och blir en av Sveriges duktigaste poliser. Nu bor han med sin fru Britt-Marie i Unive Mirrorpark. Björn har alltid velat driva poliskåren en dag på egen hand så han kämpar sig fram till en sådan position inom ledningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med högkvalitet av RP med mina tidigare erfarenheter. Mitt mål med mitt RPande är att göra det kul för alla jag spelar. Jag kommer alltid att utgå utifrån sunt förnuft när jag gör saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man måste aldrig vinna ett scenario för att det ska bli kul utan göra det kul för motparten på ett eller annat sätt.

Hur hittade du Unive? Vänner berättade för mig back in 2021.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka