Accepterad Amo_147 | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo_147

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216440371/

Ditt Hex-ID: steam:11000014adfb433

Vad är din discord tagg? Amo_147#4874

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-05 161500.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till min ban var då Sunt förnuft och efter att jag skrev till honom i PM att bannen var felaktig så säger han att det var Limpis beslut av att banna mig i 4 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi hade planerat en övning inför en planerad stormning men innan vi ens hinner påbörja övningen så kommer Melvinsoder och bannar mig i 4 dagar med anledningen "Sunt förnuft". Jag fråga honom "Vad var det som var sunt förnuft med det jag gjorde?" då svarar han med "ni skjuter mot varandra". Efter att han skrev det så frågade jag ifall han såg att vi hade sme "Plastkulor". Då skyller han ifrån sig och säger att det var Limpis beslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban med tanke på att det var en planerad övning samt vi alla hade sme "Plastkulor". Övning är tillåtet särskilt när det är planerat men i det här fallet åkte vi på en 4 dagars ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ny på servern och jag lärde mig av mina misstag under tiden jag var ny till RP och Unvie.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra annorlunda med tanke på att jag blev bannad mitt i övningen och om det var fel så hade jag bara avbrytit det efter att han hade sagt det till oss i lokal ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja antar att man inte får ha övningar inom polisen längre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka