Accepterad Amo_147 | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo_147

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216440371/

Ditt Hex-ID: steam:11000014adfb433

Vad är din discord tagg? Amo_147#4874

Vem var det som bannade dig? T4arget#1337

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-25 194456.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag vet exakt varför jag blev bannad och det var för att stormningen som vi gjorde på Sons Of Anarchy gick inte som planerad. Vi hade planerat att vi ska in och gripa de efter att de kidnappade polisspans enhetschef och vi lyckades klura ut vilka det var genom deras bil och vi hade spanare vid deras lokal där de såg bilen och meddelade insatsstyrkan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och spans enhetschef var ute och spanade där enhetschefen blev kidnappad av Hammarlös ig. Jag tog mig därifrån och senare kontaktade piketens enhetschef ig för att ta tillbaka vår kollega genom att göra en insats på Sons. Vi hade spanare som spanade på de i ca 1-2 timmar och därefter meddelade oss att de såg den vita dodge ramen i deras lokal med samma personer som jag beskrev. S1 som är piketens enhetschef bestämde sig att vi går och griper sons of anarchys president för att som vi trodde skulle han vara mogen och säga till oss ifall de hade vår kollega, men nej utan de sköt och kidnappade poliser under stormningen. Jag som sköt totalt 16 skott under stormningen och max 7 skott i byggnaden åkte på en 5 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte felaktig ban för de som misskötte sig under stormningen och allmänt nej men jag gjorde inte som T4arget tror att jag har gjort. Alltså att jag bara gick in och sköt ner de bara för att eller lättare sagt "shoot on sight". Jag gick in för att ta tillbaka poliserna men andra piketer gick in för att döda vilket såg ut väldigt oprofessionellt från polisens sida.

Min ban var rätt för att jag sköt allmänt inne i byggnaden, men ifall man ska tänka på att de hade en gissla och vi var där för att gripa men de gör det jobbigt och går runt med gisslan. Annars tar jag min ban åt mig för att jag sköt 2 skott som prickade grabben som höll i gisslan efter att han inte hade gisslan vid liv längre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad x antal gånger och de flesta var under tiden jag var ny på servern och inte kunde minsta lilla om RP vilket jag tog lärdom av de bannen som jag fick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Under ett sådant läge hade jag inte kunnat göra så mycket annorlunda med tanke på att min karaktär ville bara rädda sina kollegor och sin hund som blev avrättad där inne genom att sons th abusade på hunden och kollegorna dog av både poliser och sons i det här fallet. Men i överlag ifall jag var befäl eller insatschef hade jag gjort annourlunda exempelvis försökt och förhandla om inte det hade funkat så hade jag försökt och hålla någon prickskytt som är på plats och är redo när männen har lugnat ner sig.

Nu försöker jag inte skylla ifrån mig utan jag försöker bara klargöra för mig själv att jag inte gjorde var delaktig under den tiden när andra piketer gick in för att döda. Jag förstår att ni som staffs ser på det i överlag som en kass stormning vilket det var på slutet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att även om insatschefen säger att jag ska in och neutralisera gärningsmännen ska jag ändå försöka och avvakta med att skjuta tills jag känner någon form av hot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka