Nekad Amo_147 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo_147

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Meisam

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2007

Vad heter du på discord? Amo_147#4874

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: Tidigast 16:00 senaste 00:00
Helg: 9:00 till 3:00

Hur länge har du spelat på Unive? 152 timmar totalt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle underlätta staffs jobb genom att kicka personer som inte tar rp seriöst (då de lallar runt). Jag skulle hjälpa och säga till att det blir trevligare rp på Unive. Även om det är min vän hade jag gjort det :)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle göra staffs jobb då de håller på att göra något annat. Det finns folk som inte är så bra på att rpa som gör kaos och jag tror att jag kan hjälpa hjälpa de så att det blir en trevligare rp i servern. Jag har också bra koll på reglerna i servern som jag kommer att säga till att ingen bryter mot som servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hjälpa nya personer på Unive och visat de runt och lärt de roleplay så att de inte gör något fel, dva onödiga bilar som bara ligger på gatorna så att det blir lite högre fps i området och säga till att de oskyldiga personer blir inte bannad som det har hänt mig flera gånger för att jag har varit på fel plats vid fel tillfälle.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill och alltid velat att Unive ska vara den bästa rp servern som folk ska känna till och att FiveM är det ända spelet jag spelar och att Unive är den ända servern jag spelar på på FiveM. Jag vill hjälpa till med ett trevligare och härligare rp genom att säga till att folk sköter sig på Unive.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa till och förbättra servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har det väldigt lätt att lära mig så jag skulle säga att jag har väldigt goda kunskaper om kommandon.
/dv för att ta bort en bil
/birng <id> då teleporterar man en spelare till säg själv, jag är inte säker på att en servervakt kan göra det.
/sv då skriver man med servervakter.
/revive (id) man gör det då någon har dött till en bugg.
/toggleid man kan se spelarnas id över deras huvud.
/kick (id) (anledning) då sparkar man en spelare som de kan komma in igen direkt och spelarna borde ta det som en varning.
/togglename man kan se spelarnas namn över deras huvud.
/svban (id) (anledning) man bannar någon för att de har gjort något fel.
/clearchatforall man raderar hela chatten.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Fösta gången hände det ett bråk som jag accepterade bannet (det var då jag var ny). Andra gången var det inte mitt fel för att 2 personer var kaxiga och sedan tog vi ena av de för att prata med han men hans vän vägrade låta oss och han körde bara rakt in i oss. Tredje gången var det kaos i fight club då en staff bannade många även om man var oskyldig och jag var en av de.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka