Accepterad Amo_147 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo_147

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Meisam

Vad heter du på discord? Amo_147#4874

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00 - 00:00
Helger: 12:00 - 03-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite över en månad efter min blacklist men jag har varit det sen 2021 annars.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1071517427940200489/1073302278414540851/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta staffs arbete genom att kicka eller svbanna folk som missköter sig även kallad för "lallare" som inte kan sköta sig på servern. Som servervakt har man också uppgiften att DVa bilar som är heelt övergivna för att folket med mindre bra dator kan få en bra upplevelse av Unive. Servervakter representerar också servern och ska vara en sådan person som folk ser upp till. Servervakter representerar medlemmarna också så det är då ett stort ansvar att bära på servervakt rollen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Först och främst så tycker jag att jag är en person som kan ta ansvaret som servervakt och är exemplarisk för andra. Jag är en ansvarsfull person som tar ansvar för det jag gör och är bestämd när jag tar beslut. Jag är inte partisk dvs att jag vågar ta åtgärder mot mina vänner också. Jag har alltid Medal uppe i bakgrunden vilket gör att jag har möjligheten att ta bevis på mina åtgärder vilket jag alltid gör och gjort även som staff innan.

Anledningen till att jag vill bli servervakt är att när jag är inne och RPar dagligen så stötter jag på personer som lallar runt och inte kan bete sig speciellt som polis då det är copbait hela tiden. Jag kommer som servervakt att till att börja med varna folk i ooc chatten men om de håller på för mycket och inte tar åt sig så kickar jag de. Däremot om de kommer in igen och inte har lärt sig någonting av en kick då sv bannar jag den som missköter sig därefter skickar bevismaterial till staffs eller i "förlängning bans" för att förlänga en ban (om det behövs).

Mitt mål som sv är att ta ansvaret och representera servern och medlemmarna. Jag är aktiv både ig och ooc så att jag kan hjälpa folk med allting däremot kommer servervakt rollen inte på något sätt att påverka mitt RPande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara småsaker också så som ifall man ser sin vän rå RDMa någon så gör man inget åt det eller att man dör i ett scenario och för att inte förlora det man har i sitt inventory så revivar men sig själv eller en annan person för att spela för powergaming. Att missbruka sin roll som servervakt kan också klassas som korruption till och med abuse.
 
Vidare till muntlig!
Du har 48 H på dig att ta din intervju, lycka till. :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top