Amo zaiton | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo zaiton

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788011538/

Ditt Hex-ID: steam:11000016cf13012

Vad är din discord tagg? Amo_Zaiton

Vem var det som bannade dig? Din tjockis gubbe/ Bubblagum

Bild på banmeddelande: saretti.jpgtrygg alienr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kolla kolla detta är en bra anledning till att jag blir unbannad kolla benim fick torped jobb om att skjuta Kevin kow och Ms13s boss i trygg hansa jag skulle få 10 miljoner och en patent bil och jag lyckades med mordet. jag springer in till trygg hansa och kevin cow beknade till ace kush och sen jag drog ut pimparen mannnen gahbafittaaaa efter det så sprang scar face och el chorro i kontoret och låste dörren (well well well dem gjorde ett regelbrott för dem har nycklar till trygg hansa men dem jobbar inte där korrupta tjokisgubbe. jag skriker kom ut kom ut och bubbla gum frös mig och banna mig, Vill gärna ni swishar mig mina ped pengar samt! gorilla pengar. ( har redan ringt polisen och ni kommer få anmälan för Ofredande.)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k9Avc8bPzXgFlB7Kx?invite=cr-MSxRb0csMzU4NTgyMzA1 Tycker synd för dem som var i Mc-speciallisterna walla

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban loooooooooo SWISHA TILLBAKS

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad loo

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att träffa Scarface, ace kush samt kevin cow i huvudet istället för spamma

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att stickmörda dem utanför grön zon

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej sug leksak

kevin kow spring inte nästa gång i kontoret du gjorde jätte fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka