Zmokeyy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199310249755/
Vad är ditt namn i verkligheten? Villhelm
Vad är ditt discord namn? kamel#1810
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en laglig och snäll kille som vill bli polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna ta intervjuer t ex att jobba som polis eller mekonomen
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att inte tramsa och att inte förstöra för andra
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T ex att om jag är polis och min kompis rånar en butik då får jag inte släppa förbi han eller låta han bli fri
Hur hittade du Unive? Jag laddade ner fivem och blev tippsad av några kompisar
Vad är ditt namn i verkligheten? Villhelm
Vad är ditt discord namn? kamel#1810
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en laglig och snäll kille som vill bli polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna ta intervjuer t ex att jobba som polis eller mekonomen
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att inte tramsa och att inte förstöra för andra
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T ex att om jag är polis och min kompis rånar en butik då får jag inte släppa förbi han eller låta han bli fri
Hur hittade du Unive? Jag laddade ner fivem och blev tippsad av några kompisar