Nekad Amo Mommo | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zmokeyy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Villhelm

Vad heter du på discord? BallY! wlak#1810

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet ser ut som följande: Jag vaknar klockan 06:50 för att göra mig förberedd att gå till skolan. Har skola alla dagar från Måndag - Fredag 08:10 - 15:00. Efter skolan går jag hem och äter mellanmål. När jag ätit upp kollar jag alltid ifall jag har något som behövs göra innan jag sätter mig vid datorn. Oftast har jag inte så mycket att göra men det kan hända då och då. Jag sätter mig vid datorn och kollar lite youtube i ca 40 minuter ish. Sen spelar jag FiveM på den bästa servern Unive Rp. Spelar i kanske 4-5 timmar beror på. Efter duschar jag och gör mig redo för att sova/chilla. Oftast går jag och lägger mig vid 00:00 tiden beror på. Så ja det är min dagliga aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Var medlem på Unive för ett år sedan men råkade lämna discord servern så ansökte jag igår igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://docs.google.com/document/d/1hTlDX3XeuYecmqP4CjhW--dW7Mhi-2DGAuFhCo8mQMs/edit?usp=sharing

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är som följande: Servervakten har som uppgift att banna/kicka personer som t ex lallar eller bryter en regel. Den har också som uppgift att sköta om serverns Rp och Community. Man ska såklart inte åka runt och leta efter någon som bryter en regel eller lallar. Utan man ska Rpa och om man upptecker någon som bryter en regel t ex under ett scenario kan man såklart banna/kicka personen[beror på hur grovt].

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill som servervakt förbättra Serverns Rp genom att kicka eller banna folk som lallar eller förstör Rp/bryter en regel. Vill även hjälpa andra som det krånglar för genom att som sakt banna/kicka den pesonerna/person som bruten en regel under scenario.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi tänker oss ett scenario som går till ungefär såhär: t.ex /toggleid bara för att inte dö i ett skottlosning så du vet var alla är, ressa sig själv folk elleer sig själv under krig, korruption är om bara mina vänner gör nåt regelbrott så bryr jag mig inte så funkar det inte jag håller alla ser jag nån hålla på bryta om regler då gör jag åtgäder på personen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka